Povestea merge mai departe….


In urma materialului “Iti mai amintesti?” am primit cateva plangeri. Unele veneau de la curve  fete care nu apareau in material, altele de la fete care apareau, dar nu se regaseau. Motivul? Acelasi: “Povestea mea de ce nu e?”

Lasand deoparte minoritatea care , de fapt, aparea, dar uitase, cele care nu apareau datorau acelasi “beneficiu”: uitasem.

Da, uit. Foarte rar, stiu, si pe moment. Dar articolul a fost redactat intr-un moment. Si in momentul ala uitasem de existenta voastra. Ceea ce, da, inseamna, ca, in general, nu mi amintesc de voi.

 

Ma intreba candva o curva penala fata cum sta treaba cu gagicile de pe feizbuc: i-am explicat  sa nu si faca griji cu alea care imi dau like constant, ci cu alea care mi-au dat like, si, subit, nu imi mai dau: alea deja au intrat pe lista “iti mai amintesti”.

Asta ar fi una dintre glume. Sau nu.

Cat despre titlu, fiecare a fost o poveste, mai lunga sau mai scurta, mai urata sau mai frumoasa….mai cu remake/sequel sau nu.

 

Singurul lucru care conteaza, cu adevarat, este ca…povestea merge mai departe. In felul ei, in timpurile ei.

 

Nimic nu ramane la fel, totul se transforma, inclusiv fluturasii. Alte culori, alte marimi, alte..simtaminte. Raman insa, ca si principiu…pentru ca sunt singurii care ne amintesc ca traim…si ca viata e numai una.

Raspunsul este : da. Doar ca trebuie sa ma intrebi tu :))

3 responses to “Povestea merge mai departe….

  1. I live my day as if it was the last
    Live my day as if there was no past

    Doin’ it all night, all summer
    Doin’ it the way I wanna

Leave a Reply

