Iti mai amintesti?


Iti mai amintesti cand ai avut primul orgasm? Dar cand am urmarit prima data stelele cazatoare de pe cel mai inalt bloc din oras?

Mai tii minte cand am aflat impreuna ce inseamna iubirea? Si copilaria? Cand am cumparat prima data doua acadele si le am schimbat intre noi, intr-un sarut? Atunci cand am preschimbat copilaria pe maturitate, cand am trecut primul examen impreuna. Tu pentru prima data, eu ca diferenta. Si apoi am dormit impreuna in aceeasi camera de camin, dupa ce, in prealabil, am petrecut ziua pe o patura, in iarba, sub salcia din rectoratul politehnicii.

Dar cand am fost prima data la mare, si am facut dragoste pe digul din stabilopozi? mai tii minte cum ni se vedeau buzele sub luna plina? Or cand am adormit pe cearsaf pe plaja, si ne-am bronzat doar pe o parte, intrucat trenul Bucuresti-Mangalia facuse 12 ore?

Iti mai amintesti cand am stat acasa la tine, ca si cum am fi fost doi tineri insuratei, iar eu te asteptam cu porumb zaharat fiert cand tu te intorceai de la munca? Cum am facut dragoste prima data uzi pana la piele fiind, dupa ce ne-a prins ploaia pe podul peste raul Poklos?

Iti mai amintesti cum ne-am cunoscut? Cum am mers cu masina pe camp si am facut dragoste intre graul numai bun de treierat? Cum ne-am iubit o mie de nopti intr-o mie de feluri, cum de fiecare data era prima data?

Cand m-ai dus pentru prima data la tine acasa, cum eu te am adus pentru prima data la mine acasa, cum fiecare si-a lasat amprenta pe teritoriul celuilalt pana am devenit unul singur?

Cum am urcat muntele, 7 ore incontinuu, pentru ca in poienita din varf sa ne regasim si sa devenim o singura fiinta, in timp ce te patrundeam sub ploaia de octombrie? Cum marea si muntele devenisera una si am admirat stelele sub bradul de la marginea lacului Bolboci?

Cum am urcat pe teava de scurgere de la lacul montan cu culoare de smarald, si am strigat ca lumea e a noastra cand nimeni nu ne auzea, decat noi insine?

Cand am urcat pe turnul Eiffel si ne am sarutat in locul cel mai inalt de pe acesta, mai stii? Cand am fost pentru prima data la nudisti, nimerind din greseala aici in urma altercatiei cu un politist de frontiera, dupa ce eu am depasit coloana de la vama Vama Veche, ca un bizon.

Si ce frumos a fost la Londra, mai ales cand am intarziat la cazare si am pierdut ultimul metrou, de ne a urmarit politia, iar apoi am incheiat seara la o sticla de vin sub BigBen.

Cum mergeam pe strazile Bucurestiului, in dreptul vitrinelor de pe Dorobanti, beti dupa sticla de vin bauta pe lacul Morii, ascultand Jubel, si sarutandu ne ca doi nebuni care faceau asta pentru prima oara.

Cum am facut-o in ruinele din Roma, distrugand o mica parte din caramizile roase de timp.

Si mai tii minte Praga? O, da, try a little more, harder than before.

Hold back the river! Turn back the time. Fuck!

Apoi cand faceam dragoste in oglinda liftului de la hotelul din Milan, dupa ce l-am oprit pe acesta intre etaje. Parca intreg timpul se oprise in loc. Parca eram doar noi, si nimic altceva. De fapt, asa era. Intotdeauna a fost.

Numai ca noi doi am fost mereu altcineva. Adica tu, eu mereu am fost acelasi.

Insa intotdeauna te am iubit! Mai mult, sau mai putin, dupa caz!

4 responses to “Iti mai amintesti?

  1. Pingback: Povestea merge mai departe…. | Idei si Subterfugii·

Leave a Reply

