Mizerii


Referitor la articolul meu precedent, cineva s-a regasit extrem de bine in el, si a considerat ca ii este dedicat.

In realitate este un articol extrem de ancorat in realitate, scris la modul general.

Am primit pe email o poza destul de potrivita cu textul din material(o poza publica), pe care am decis sa o public si la materialul respectiv, cenzurand insa identitatea persoanelor care apareau si comentau la ea, aceasta fiind de pe o retea de socializare.

Problema este ca limbajul si amenintarile pe care le-am primit nu cred ca trebuie trecute cu vederea.

Mai ales ca sunt chestiuni de natura penala Amenintarea art. 193 C. pen. si ŞANTAJUL (art. 194 C. pen.)

Cum este cel mai bine sa procedez?

a

b

c

d

e

f

g

h

i

j

k

l

m

n

o

p

qq

r

s

s1

s2

s3

s4

s5

s6

s7

s8

s9

s10

s11

s12

s13

s14

s15

s16

s17

s18

s19

s20
s21

s22

Later edit: am primit si un sfat cu privire la cum este mai bine a proceda:

vorbit-omeneste

Leave a Reply

