De ce cel putin jumatate dintre biciclistii din ROmania sunt niste viermi inelati


București – mergeam astăzi la birou liniștită. Când am ieșit de la metrou un bărbos pe la 30 de ani aproape că m-a dat pe jos. Mai mult de atât acesta m-a și înjurat de mamă.
”Ești pe pistă-n p**da mă-tii.” mi-a spus acesta în timp ce stăteam șocată și speriată de accidentul care aproape s-a produs.

La ieșirea din metrou este inevitabil să calci pista, deoarece este trasată la jumătate de metru de gura de ieșire. Când se golește un tren întreg te împinge puhoiul de oameni până în mijlocul trotuarului. Ăsta e Bucureștiul nostru.

Nu pot să nu mă gândesc la cum era să mă nenorocească tatuatul ăla. Apoi m-a și făcut să plâng

Da, am plâns. Am plâns pentru că putea să mă omoare, am plâns pentru că m-a înjurat. Am plâns pentru țara asta în care toți golanii trăiesc după regulile lor în timp ce-și bat joc de noi ”fraierii” care încă avem bunul simț de a-i respecta pe ceilalți.

Ne lovim de ei zi de zi. Demenți pe două roți, mergând cu viteză pe străzi sau pe trotuare de parcă spațiul public le aparține. Nimeni nu spune nimic.

Se taie din trotuare și din locuri vitale de parcare pentru a le face piste. Le leagă de băncuțe și stâlpi și găsești câte 4-5 în fiecare scară de bloc. Blochează rampe pentru handicapați sau uși de mega.

De când minoritatea bicicliștilor e mai importantă decât noi restul. Decât pietoni, decât șoferi? Decât copiii mici pe care nu-i mai poți lăsa să se joace pe trotuar.

ȘI CU TOATE ASTEA SE COMPORTĂ CA NIȘTE VICTIME.

Ne-am săturat de eco-fascism. Lăsați-ne în pace cu invazia asta violentă de șomeri grăbiți. Nu sunteți mai buni decât noi fraierii, sunteți doar mai nesimțiți și cu o propagandă mai bună. Vă ascundeți în spatele ecologiei cum se ascund politicienii în spatele partidului.

O voi spune de la început: bicicliștii ar trebui taxați.

Bicicletele nu poluează atmosfera… serios? Cum rămâne cu poluarea auditivă? Dar cu poluarea emoțională a fricii. Eu plătesc taxe pentru mașina mea, pentru a avea străzi dedicate și locuri de parcare. Bicicliștii plătesc ceva pentru toate beneficiile incorecte pe care le obțin în detrimentul nostru?

Ne vrem străzile înapoi.

Ne vrem trotuarele înapoi.

Ne vrem locurile de parcare înapoi.

M-am săturat să îmi fie frică de fiecare dată când merg pe stradă că în orice clipă poate veni un dezaxat cu 40 la oră să mă dea pe jos.
Când sunt cu mașina trebuie să îmi fie frică de bicicliști care nu respectă nicio regulă de circulație, niciun sens unic. Nu au faruri sau stopuri. Este un stres incredibil să mergi pe stradă fără să știi că în orice clipă poate un copil din ăsta să-ți sară în față pe trecerea de pietoni.

România are nevoie de o schimbare. De bun simț.
Nu ne mai este frică să spunem lucrurilor pe nume!

 

Acest text a aparut aici. Pe un site de umor, al carui simplu nume te duce cu gandul ca este un pamflet. Un site care chiar e amuzant, spre deosebire de times new rahat. Acest text este o adaptare umoristico-satirica dupa “scrisoarea lui Bendeac

 

Desigur, poate ca nu stii ca sintagma “Cotidian Zilnic” este vadit parodioasa. Ca poate nu stii ce inseamna “cotidian”. Desigur, poate ca nu ai citit “scrisoarea lui Bendeac”, poate chiar din motivul ca nu stii sa citesti.

Desigur, poate nu ai simtul umorului.

Andrei Gheorghe, un individ care nu mai e simpatic de multa vreme , nu rateaza nicio ocazie sa spuna ca uraste biciclistii.

Si are dreptate!

Peste jumatate din biciclistii din Romania sunt niste cretini congenitali, analfabeti, care se cred fiinte superioare, care cred ca au dreptul sa treaca pe rosu la semafor, sa goneasca pe trotuare, si , in principiu, sa faca orice. Mai putin sa munceasca (mare parte din categoria asta sunt someri cu studii pana in mediu, in cel mai bun caz).

 

Categoria asta de ciclisti a inceput sa injure acolo unde sunt in mediul lor propice dezvoltarii molustelor ca ei, si anume pe internetzi, textul parodiator de mai sus, injurand-o pe autoarea inexistenta a “editorialului”. :))

 

Numai din simplul asta motiv afirm, mai sus, ca cel putin jumatate dintre biciclistii din ROmania sunt niste viermi inelati.

 

Dar nu sunt toti ca ei.

 

2 responses to “De ce cel putin jumatate dintre biciclistii din ROmania sunt niste viermi inelati

  1. Pasarica, eu sunt hater, asta clar dar tu esti dobitoc…hai numara biciclistii din Bucuresti, numara comentariile, si facem matematica..e bine asa?

    • esti fix pe acelasi tipar. am zis biciclstii din romania, ca in cazul alora din bucuresti cred ca procentul de dobitoci e cu mult mai mare de 50.🙂

Leave a Reply

