Iti multumesc


In urma cu mai multi ani ii multumeam cuiva pentru faptul ca imi este alaturi, ca imi ofera clipe frumoase, ca ma lasa sa cresc, sa ma dezvolt, sa aflu cat mai multe lucruri noi, sa traiesc cat mai multe experiente, si ca imi ofera o perspectiva.

Astazi iti multumesc tie pentru toate lucrurile, mai putin primul din cele anterior enumerate: ca esti cu mine, care insa le exclude principial pe restul: Iti multumesc ca nu esti cu mine, ca sa imi poti oferi o perspectiva!

Iti multumesc ca nu esti cu mine, ca sa pot trai cat mai multe clipe frumoase, alaturi de atatea alte femei frumoase!

Iti multumesc ca nu esti cu mine, ca sa pot avea cat mai multe experiente!

Iti multumesc ca nu esti cu mine, ca sa imi acorzi sansa de a ma dezvolta!

Iti multumesc ca nu esti cu mine, ca sa pot sa cresc linistit si natural!

Iti multumesc ca nu esti cu mine, ca sa am ocazia sa aflu cat mai multe lucruri noi!

Iti multumesc ca nu esti cu mine, ca sa pot calatori in toata lumea!

Iti multumesc ca nu esti cu mine, ca sa imi dezvolt unghiul cat mai mult, neramanand in obtuzitatea unei relatii ermetice!

Iti multumesc ca nu esti cu mine, ca sa pot cunoaste cat multe caractere, femei, personalitati puternice, diferite si autentice!

 

Si, nu in ultimul rand, Iti multumesc ca nu esti cu mine ca sa ma bucur de adevarata Libertate!

 

Pentru ca in inchistarea intr-o relatie atat de limitata, simpla si primordiala as fi ramas intr-un univers asa ingust. Cam cat camera din apartamentul parintilor tai, pe care o imparti cu fratele tau, gagica lui si iubirea vietii tale. Iar baia o imparti cu cele 3 peroane anterior enuntate plus cei doi parinti.

 

Wow, o viata cu adevarat holistica! Cu ochelarii de cal la ochi.

 

Iti multumesc pentru toate acestea!

 

Libertatea inseamna dezvoltare, cunoastere, si, in primul rand , Viata!

 

Pentru ca cu toti respiram, dar putini traim cu adevarat!

 

Ti-am promis ca daca plec te iau cu mine. Doar ca eu am fost plecat dintotdeauna. Iar tu ai fost always away!

 

A, nu ma refeream la tine! Si la AFJ IN OI NFJ IR AC ANC ADC MNF IFJ DD AMR MFE CR MI CDC MV.

Am omis pe cineva?

 

Da, bine!

 

Next!

DSC_0795

 

 

2 responses to “Iti multumesc

  1. Si eu iti multumesc ca m- ai lasat libera sa cunosc si alti barbati,sa ma culc cu barbati mult mai tineri si mai dotati ca tine.Multumesc.

Leave a Reply

