Tentativa de inselaciune?!


Am mai scris doua mini ghiduri despre cum sa te feresti de escroci.

 

Mini Ghid despre Cum sa te feresti de escroci partea I

 

Dar o faza petrecuta astazi in Bucuresti ma duce cu gandul la o inselatorie mai noua, careia inca nu i am dat de cap, ca nu am picat in plasa.

 

Merg pe strada cu gandurile mele, la care imi sare in fata un tip bondoc, foarte speriat si agitat:

-Speak inglis?

-Yes!

-I want exchange, euro.

Nici nu apuc bine sa ii explic unde gaseste cel mai aproapiat exchange, ca ma intreaba:

– How much for 100 euro?

In timp ce deschideam gura apare un tip roman, genul de combinator, cu un ten bronzat, care, in stilul lor precipitat imi spune ca gagiul e sofer turc, si ca vrea rovigneta, plangadu-se ca nu vrea bani de la el, ci de la banca.

-Zice ca banii nu-s buni, isi deschide portofelul si arata bancnote de 100 de ron.

-Is good money? Ma intreaba soferul bondoc speriat.

-Yes

-Show me!

-Arata-i ca ai si tu!

Deschid portofelul, si, spre ne-rusinea mea, in el am 3 bancnote de 10 ron, una de 5 si una de 1.

-Pff…d-alea albastre n-ai? zice combinatorul coborat dintr-un cazan cu numere de bulgaria.

-Nu!

-Show me euro, do iu hev euro? Romania problem euro comunism?, ma intreaba iar speriatul

-No, iar in timp ce am raspuns asta deja l-a luat pe sofer in cazan si a plecat grabit.

Acum, nu stiu daca voia sa-l faca de bani sau sa-l ajute, desi era prea precipitat ca sa vrea sa faca un bine gratuit, cert este ca omul cred ca m-a intrebat daca e comunism in tara vazand ca am la mine doar 36 de ron, adica undeva sub 10 euro :))))

 

Leave a Reply

