Un an fara Vadim


A trecut un an de cand Corneliu Vadim Tudor a trecut in nefiinta.

Cu bune si cu rele, acesta ramane o figura impunatoare nu (numai) atat in politica, cat in sfera culturii.

O personalitate inedita, un monument de cultura genarala, si un poet foarte talentat:

 

Eu voi muri definitiv, o dată
Nu mi fac iluzii, stiu că voi muri
Faptura mea va fi decapitată
De ghilotina clipei într o zi

Iar trupul meu, ca o statuie greacă
Turnat în bronz și stele din înalt
Prin pietre mari de moară o să treacă
Strivit intre un veac și celălalt

Și peste locul meu de-ngropăciune
Vor răsări civilizații noi
Zvon de ospețe dulci o să răsune

Și când le o fi orgia mai în toi
Le voi striga, de dincolo de lume :
Veți fi ca mine, eu am fost ca voi

CVT

Nu am sa ma leg de celebrele scandaluri, unele facute pe buna dreptate, si exacerbate prin prisma firii lui temperamentale unice, si nici de aspectele care tin de politica. AM facut-o aici(LINK) si o fac si destui oameni fara prea multa minte or bun simt pe internet. Ca, nah, cand sa faci bascalie de cineva decat in ziua mortii🙂

 

In schimb, vreau doar sa il amintesc pe Vadim cum nu il stie multa lume, intrucat putini au capacitatea de a vedea dincolo de defecte si false aparente:

 

 

 

ultima cafea vadim

 

Leave a Reply

