Dezintersectia de drumuri


Cand eram mai mic, si chiar si pe perioada liceului, avem un prieten cu care mergeam zeci de kilometri zilnic, pe jos, prin camp, numai ca sa ne scaldam intr-un rau.

Cu care mergeam de dimineata pana seara prin padure, cu care faceam gratare si cu care ieseam cu bicicleta.

De ani buni a plecat undeva in afara.

Am tinut legatura cu el si la inceput imi trimitea poze cu peisaje cu ce a mai vizitat, apoi , treptat, pozele s-au transformat in poze cu ce casa are, cum s-a amenajat-o, ce masina si-a luat, ce model de cristale swarovski si-a pus pe bazinul si peria de la WC si pe husa de la cel mai nou model de telefon, lansat in urma cu doar cateva zile.

Poze cu ce haine scumpe din cea mai noua colectie si-a achizitionat, cu ce modele de ceasuri su curele defileaza, prin ce statiuni de lux merge.

A venit cateva zile acasa, in vacanta.

In loc de plimbari in natura si gratare, omul isi facuse deja o lista cu cele mai exclusiviste carciumi deschise in tara, in care voia sa mearga si sa se fotografieze, purtand, desigur, cele mai scumpe haine pe care le avea.

Cumva, drumurile noastre s-au dezintersectat intre timp.

Si zau daca-mi dau seama care a luat-o pe un drum gresit.

Ca el mi-a zis ca eu as fi acela, pentru ca am ramas la stadiul de “copil sarac care inca se mai plimba cu bicicleta”, cat timp el are cel mai nou model de decapotabila, si ca cureaua lui de la ceas face cat toata bicicleta mea si dotarile acesteia.

Si ca eu “umblu prin boscheti” cat el merge in “cluburi pentru magnati”, unde merge “lumea buna”, facand referire la excursiile sau simplele mele iesiri in natura.

Mai are sa-si faca un ditai tatuajul si sa se apuce de fumat, ca sa fie cu adevarat in randul lumii bune 🙂

Daca asta e “lumea buna”, atunci imi place in mod sigur sa fiu “boschetar”, adica sa ma “plimb prin boscheti”

Leave a Reply

