Mintea bate corpul


Imi aduc aminte de un serial de desene animate, pe vremea cand intelegeai si chiar invatai ceva din desenele animate.

Si mai erau si amuzante.

Este vorba de un serial din Cow and Chicken, cand la ei la scoala se schimba moda rapid. Ba era la moda sa ai cercel in ureche, ba sa ai ochelari cu rame groase (chiar daca nu aveai dioptrii), ba aparat dentar, ba, la un moment dat, era la moda sa ai o mana sau un picior in ghips, chiar daca nu patisesi nimic.

Ma amuza atunci tocmai pentru ca mi se parea o stupiditate.

hipster-ochelari-rame-negre

Dar, pe masura ce anii au trecut, am sesizat ca asta corespunde fix realitatii.

Imi amintesc de toti hipsterii care au introdus o moda de a avea ochelari cu rame negre si cat mai groase. Desigur, pizdulicile si pulifricii care ii purtau habar nu aveau cum e sa ai dioptrie si cat de mult isi doresc oamenii cu ochelari sa scape de ei, sa poata vedea noarmal.

Moda a tinut cativa ani, pe cand eram eu in facultate, dar s-a dus, acum mai gasesti cate-un ratacit congenitac ici-colo cu asa ceva.

A fost si o moda a tatuajelor discrete, acum insa e la moda sa ai tatuaje pe o suprafata cat mai mare a corpului. Ca asa li se pare unora fun: sa creeze leziuni pielii, chiar daca e atata lume care si-ar dori, din tot sufletul, sa poata avea o piele normala.

proasta tatuata

De droguri sau fumat nu mai vorbesc, ca zic taximetristii ca am ceva cu ei 🙂

Una peste alta, mai astept sa fie la moda ghipsul la o mana sau un picior, perfect sanatos fiind, ca pe aia cu bastonul/toiagul am vazut-o la ceva boemi wannabe.

Una peste alta, moda de a-ti bate joc de corpul tau, care este cel mai mare dar care ti-a fost oferit, continua sub diferite forme de lezare a pielii , plamanilor, si nu numai.

Dar unde nu e creier, nu e nici ratiune

Leave a Reply

