STENOGRAME: Cum se juca cu destinele copiilor institutionalizati in Teleorman directoarea spagara de la Protectia Copilului


Adoptii cu dedicatie si fara respectarea normelor legale, angajari fictive la DGASPC Teleorman si chiar si afaceri cu copii inca nenascuti.

Asta se petrecea la Protectia Copilului Teleorman pe vremea in care directoratul era asigurat de Florea Alesu.

Detalii socante ies la iveala din ancheta procurorilor DNA.

floarea alesu

Un apropiat al Floarei Alesu a găsit o femeie gravidă, care era dispusă să renunţe la drepturile maternale. Planul era ca acest copil să ajungă la familia favorizată de Alesu. Viitoarea mamă şi-a mutat formal domiciliul în Alexandria, în casa şoferului Floarei Alesu. Spaga? 2000 euro!, spun procurorii.

Pe langa asta, la institutia care trebuia sa se ocupe de copiii abandonati, au fost angajate fictiv 4 persoane.

Două dintre acestea erau cele două membre ale PSD Teleorman, Adriana Botorogeanu şi Anisa Niculina Stoica. Alte două angajate erau nepoata Floarei Alesu –Adriana Neda, care lucreaza ca reporter la un post de radio local din Alexandria, şi deţinea şi un cabinet psihologic, şi Cosmin Doscan, medic stomatolog, ginerele medicului Nicolae Bulumac de la Cervenia, cunoscut ca având relații de strânsă prietenie cu Floarea Alesu.

De asemenea, DGASPC a plătit contravaloarea cursurilor de master urmate la Universitatea Valahia de ginerele Floarei Alesu, persoană care nu a fost niciodată angajat al DGASPC Teleorman.

 

 Şefa DGPASPC Teleorman, „în schimbul obţinerii unor sume de bani şi avantaje cu caracter patrimonial, ar fi continuat să se implice în acţiuni de favorizare a unor familii atât anterior, cât şi pe parcursul derulării procedurilor de adopţie, sens în care pretinde şi primeşte de la membrii familiilor interesate în adoptarea unor copii instituţionalizaţi, diferite foloase sau sume de bani”.

 

Stenograme:

Cum Florea Alesu dadea spaga primita drept “cadou” mai departe, tot in calitate de “cadou”

Pe 20 august 2014, Floarea Alesu s-a întâlnit pe terasa unui restaurant din Alexandria pentru a discuta restituirea şpăgii. Motivul: dintr-o greşeală, fata denunţătoarei nu a promovat examenul şi nu a primit postul de la DGASPC, iar acum voia banii înapoi.Cu acest prilej sefa spagara de la protectia copilului ii cere sa inchida telefonul, de frica unei interceptari.
Floarea Alesu: Vreau să închideţi telefonu`!
Denunţătoare: Închid telefonu`. Da` nici nu-l am aici.
Floarea Alesu: A! Nu-l aveţi aici?
Denunţătoare: Nu, nu, nu.
Floarea Alesu: N-aveţi telefonu`?
Denunţătoare: Nu, nu.
Floarea Alesu: Mai bine că …[neinteligibil]…
Denunţătoare: Nu, nu am telefon, nu am telefon. Vroiam să stau şi eu de vorbă cu dumneavoastră şi… Floarea Alesu: Ce să vă spun? Lucrurile au fost să fie aşa încât să nu pot să fac nimic. Eu ultima dată am vorbe… încercat să vă aşa…
Denunţătoare: Păi!
Floarea Alesu: Da` culmea e că am greşit cu numele.
Denunţătoare: Doamna director, eu…
Floarea Alesu: Am greşit numele.
Denunţătoare: Cred, eu cred că…
Floarea Alesu: Am greşit numele… “Lănţicu` era cu un fluture?”
Floarea Alesu: În primul rând că eu nu v-am cerut nimic!
Denunţătoare: Ştiu că n-aţi cerut dumneavoastră, dar…
Floarea Alesu: Nu v-am cerut! Pe ăia mi i-aţi, mi i-aţi dat într-un fel obligată, mi i-aţi lăsat acolo iar eu nici măcar nu le-am …[neinteligibil]… (Alesu confirmă din nou faptul că a primit suma de 10.000 de lei în scopul de a favoriza pe fiica denunţătoarei)
Denunţătoare: Ştiu că… dar am crezut că nu este de ajuns…
Floarea Alesu: E! Deci, încă o dată, hai să nu mai discutăm!
Denunţătoare: Nu, că nu este de ajuns şi…
Floarea Alesu: Vreau să vă întreb ă… ă… lănţicu` era cu un fluture? (Alesu confirmă de asemenea primirea, în acelaşi scop, a unei bijuterii din aur de la denunţătoare)
Denunţătoare: Da. Nici nu mai ştiu dacă vreţi să mă credeţi cum era lănţicu` şi cu… un pandativ aşa, da, da.
Floarea Alesu: Dintr-un fluture.
Denunţătoare: Parcă să zic că cu fluture, chiar nu mai ştiu. Nu, nu cred că era cu fluture. Nu, nu cred că era cu fluture. Nu.
Floarea Alesu: Că nu ştiu. …[se bâlbâie]… Că dacă a fost şi ziua mea de naştere am mai primit şi în ultimul timp …[neinteligibil]…
Denunţătoare: Ştiu, ştiu nu era ceva ca o… ca o inimă ceva aşa ca o… Nu, nu. Că nu l-am fotografiat. Că dacă… vă daţi seama dacă l-aş fi fotografiat…
Floarea Alesu: Nici eu nu ştiu. Nu, da` nici eu nu ştiu care poate să fie, oricum nu…
Denunţătoare: Dacă l-aş fi fotografiat era…
Floarea Alesu: Păi, de-asta vă spun că n-am primit în perioada asta, chiar ce-am primit, am primit de astea …[se bâlbâie]…
Denunţătoare: Da, da vă cred.
Floarea Alesu: Şi era singuru` care… l-am primit şi că…
Denunţătoare: Vă cred, vă cred.
Floarea Alesu: Mă mai uit eu, o să văd, dar oricum mi-au umblat peste tot prin toate alea, nici nu mai ştiu care cum şi în ce fel, care-s de acolo…
Denunţătoare: Vă cred. Dar eu ştiu, ia, daţi aşa să… Nu, nu, nu… „Cred că românesc e ăsta” Denunţătoare: Şi acum mergeţi acasă?
Floarea Alesu: Mă duc la serviciu, mă întorc. Dar tocmai rezolvam corespondenţa când ă… v-am zis după ce-mi termin ca să pot să… O să vă sun! Chiar nu, mă gândesc care poate să fie, că nu am.
Denunţătoare: Nu, nu e fluturaşul.
Floarea Alesu: Dar ce e … ă…? Denunţătoare: E lănţişorul puţin mai… ă…, nu…
Floarea Alesu: Deci, mai gros, subţire, cum e?
Denunţătoare: Îmi pare, îmi pare, un pic, un pic grosuţ. Un pic mai…
Floarea Alesu: Aşa, şi cu…
Denunţătoare: Deci, are vreo trei grame şi nu ştiu câte puncte.
Floarea Alesu: Şi ceva un… …[neinteligibil]… Ce are?
Denunţătoare: Şi… tot un pic mărişor, dar nu fluture. Nu…
Floarea Alesu: Mă duc să văd, sar putea să …[neinteligibil]…
Denunţătoare: Nu fluture să…
Floarea Alesu: Tre să mă uit să văd. Sau l-am făcut şi eu cadou în continuare, că de obicei mai fac chestii de astea.
Denunţătoare: Păi, ca mamă, ca… la mamă, la fică sau noră, la nepoată…
Floarea Alesu: Iar dacă… Nu, nu, nu! Vi-l dau să…. să vă luaţi altul şi gata! Dacă e…
Denunţătoare: E, daţi unu care e, ce să mai… Acesta e turcesc sau românesc, aur?
Floarea Alesu: E românesc, cred că da. Cred că românesc e ăsta. Hai, lăsaţi să mă uit eu să văd, dar nu… chiar nu am văzut.
Denunţătoare: Păi, şi să ne mai întâlnim?
Floarea Alesu: Păi, vă sun eu şi vă spun. Vă sun.
Denunţătoare: Da, da. Şi dacă o fi şi ăsta, fluturaşul, îl iau pe ăsta dacă este şi…
Floarea Alesu: Lăsaţi-le ca să nu mai… lăsaţi-mă să mă uit eu să văd.

Leave a Reply

