Amintirile decente se povestesc frumos


Civilizatie si decenta. Doua atribute pe care am ajuns sa le pretuim ca si cum ar fi pe cale de disparitie.

Intr-o lume anormala, ridicam normalul la rang de arta.

Citeam intr-un interviu dat de teleormaneanca Gina Pistol:

R: Cum ai ramas cu fostii iubiti?
Gina: Am ramas prietena cu cei care au meritat acest statut!

Un raspuns foarte frumos si pertinent. Elegant, chiar.

Ramane insa doar un simplu text in lipsa unei exemplificari.

As dori insa sa-l nuantez eu, si nu prin contraexemplu, ci chiar prin extrapolarea ideii transmise.

Nu am sa numesc personajele.

Un el si o ea nu numai ca sunt iubiti, dar se si casatoresc si au si un copil impreuna.

Decid insa, dupa ceva vreme, ca exista o neprotrivire de caracter la mijloc, peste care nu se poate trece, asa ca se despart cat se poate de civilizat si raman in relatii extrem de bune, de prietenie.

Au impreuna un copil foarte reusit, care nu a fost in nicun fel afectat de separarea parintilor, acestia tratandu-l ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

Cei doi au urmat drumuri separate, ajutandu-se si sustinandu-se reciproc cand a fost necesar, ramanand in niste relatii strict de prietenie foarte frumoase.

Am apreciat asta cu atat mai mult cu cat actualul sot al ei a avut un necaz, iar fostul l-a ajutat.

Nu am sa extrapolez ideea, insa am sa ma declar mandru ca am cunoscut astfel de oameni. Indiferent de context, important e sa ramai civilizat. Pentru ca diferenta dintre om si uam este asemenea cu aceea dintre om si animal.

In ideea ca uamul este sub animal.

 

Vorba aia, daca am ramas o amintire, sa ma povestesti frumos🙂

 

Restul tine de caracter si formare!

Leave a Reply

