Neintelesii societatii


copil-pupat-adult-pe-gura

Se spune ca nu trebuie sa judeci un om pana ce “nu ai mers in pantofii lui”, in sensul de a nu judeca un om pana ce nu ai fost in postura sa.

Dar sunt cazuri cand aceasta expresie si ceea ce semnifica sunt duse la extrem.

Ma vaitam deunazi de oamenii care isi pupa in bot copiii, imediat am fost acuzat ca nu pot intelege asta fiindca n-am copchii.

Mai demult, spuneam ca nu ii inteleg pe cei care isi inteseaza toate geamurile masinii cu poza unui mort, cu doliu, si cu mesajul “Nu te vom uita niciodata!”. Indubitabil, am fost acuzat ca nu pot intelege asa ceva fiindca n-am trecut prin asa ceva, iar cand voi trece, voi proceda fix la fel. ‘Sa moara ma-ta!’ , am zis.

Pe acelasi principiu, un pedofil, un violator, un homosexual, un criminal, nu poate fi judecat pentru porcariile pe care le face, din simplul motiv ca nu am fost in postura lui.

Fiecare astfel de individ are o justificare ce tine de un profund fundament psiho-emotional, asta nu inseamna ca trebuie sa fie si acceptat social.

La naiba, au fost fumatori care isi exerseaza deseori viciul infect in spatiul public, care m-au acuzat ca nu pot sa-i inteleg fiindca nu trec prin ce trec ei, o dependenta atroce de nicotina.

Motiv eminamente esential, in acceptiunea lor, de a face rau altora.

Pana mea, ce sa zic, sunteti toti niste neintelesi. De la pupatorii de copiii in bot, pana la pedofili. (serios, au existat cateva demersuri ale celor din urma pentru legalizarea sexului cu copiii foarte mici, spunand ca numai asa se pot simti cu adevarat impliniti, si ca este dreptul lor sa isi exprime alegerea).

pedofili-cer-drepturi

Surse: 1, 2, 3 4,

Asta este, nu intotdeauna ai vrea sa “mergi in pantofii cuiva”, mai ales cand acel cineva are deviatii comportamentale!

Ramaneti voi cu pantofii vostri :))

Leave a Reply

