Fals vs Real


Ma dojenea cineva in urma cu o vreme ca nu pot sa ma “bucur” la filmele absolut fara corespondent in realitatea obiectiva si profund imbecile. Ca cica sa ma “relaxez” la un film, fara sa ma mai gandesc ca actiunea nu s-ar putea intampla in acest univers, aceasta viata, or cu actualele legi ale fizicii.

Apoi, mai sunt si filmuletele complet stupide care circula pe facebook, fiind vorba de acelasi tip de fake-uri fara nicio noima care circulau inainte pe mail intre persoane de varsta a treia care abia descopera calculatorul.

Adevarul este ca nu mi ocup timpul cu asemenea stupiditati din simplul fapt ca nu ma intriga cu nimic falsitatea. Din contra, ma repugna.

Nu mi plac filmele in care sunt scene fake, or in care se intampla chestiuni total incompatibile cu legile fizicii din universul in care traim, care se vor a fi realiste. Caci una e sa urmaresti un SF, alta e sa vezi un film de actiune in care se arunca 10 masini dintr-un avion la interval de un minut, apoi cad toate fix in acelasi loc, fara sa pateasca nimic, ajutate de parasute.

Si nu imi place asa ceva fix din acelasi motiv pentru care nu imi place falsitatea: caracterul fals, sanii falsi, buzele false, prieteniile false, tavanul fals.

La dracu, nu imi plac nici glumele inventate, bazate pe situatii imposibile.

One could say ca sunt hater, dar pe departe gandul asta. Doar ca nu mi place sa stau pe un scaun de mall, cu o bala atarnand in coltul gurii, uitandu-ma la un film din seria american pie sau fast and furious.

Nu ma reprezinta, cum nici cu o femeie in a carei componenta intra plastic nu as putea sa ma afisez, cum niciodata nu as putea sa imi pun tavan fals la casa.

Si cum niciodata nu am sa-i pretextez cuiva o scuza stupida bazata pe o poveste intortocheata ca motiv ca nu am chef sa ma vad cu persoana respectiva. Am sa ii spun “te rog sa nu te superi, daca se poate, dar nu am chef sa ne vedem astazi”.

Un filosof spunea candva ceva de genul “daca nu ar exista minciuna, probabil ca n-ar exista mai mult de 3 prietenii pe lumea asta”.

Mare prost!

Daca nu ar exista minciuna, ar exista prietenii adevarate!

Decat 3 false prietenii, mai bine una adevarata.

Sau deloc!

Sau mai bine o carte buna, decat un film de mall

Leave a Reply

