La multi ani 2016 !


La fiecare final de an, chiar pe 31 Decembrie, imi impamantenisem de ani bun un obicei in de a ma uita prin toate fotografiile facute in anul ce tocmai se incheia, si sa-mi fac o rememorare mentala a ceea ce am facut in acel an, cu bune si mai putin bune.

Astazi nu mai pot face asta, pentru ca folderul cu poze 2015 are 70 de Gb de poze, si ar insemna ca toata ziua sa mi o petrec facand numai asta. Oricum nici nu le-am vazut pe jumatate dintre ele macar o data.

Si nu imi pare rau, am ajuns la punctul la care pun mai mult pret pe intiparirea fotografiilor in memoria mintii, pe trairea momentului in detrimentul imortalizarii lui pe un card de memorie sau stick.

In plus, 2015 mi l-am petrecut aproape 2 luni in alte tari si pe alte continente. Dar, de fiecare data, ma intorc cu acelasi dor acasa.

Nu vreau sa extrapolez pe ce am facut in 2015 si pe ce imi impun sa fac in 2016, mai ales ca niciodata nu am aspiratii mari, le las sa vina de la sine, si o fac, negresit.

Vreau doar sa le multumesc celor care mi-au fost alaturi anul asta, fie ca mi-au fost dinainte, fie ca mi s-au alaturat in acest an ce tocmai se incheie.

Si mai vreau sa le multumesc si celor care au ales, intr-o forma sau alta, sa plece din viata mea in 2015. Fie ca au plecat ei, fie ca au facut in asa fel incat sa ii elimin eu.

Fiecare experienta aduce un nou bagaj castigat, indiferent de forma.

Va doresc un 2016 minunat! Din care sa invatati si pe care sa il traiti la fel de intens ca orice an din viata voastra!

 

Leave a Reply

