Definitia praduitorilor


Cred ca a sosit momentul sa exprim o definitie a termenului “prăduitori”.

Mai inainte, insa, trebuie sa imi amintesc cum, in urma cu putin timp, cand imi postam fotografii din tari mai mult sau mai putin exotice, aparusera niste voci care spuneau, citez, fie ca “pozele sunt photoshopate”, fie ca “sunt date tag-urile la misto”.

Aceleasi tipologii imi reproseaza astazi ca imi postez poze in care, citez “apar eu”. Ca ar trebui sa pun numai cu peisajele, si ca “nu se uita la pozele in care apar eu, ca s-ar fi uitat daca erau doar cu peisajele”.

Ma intreb, insa, silogistic, cum stiu astia sa nu se uite la pozele in care apar, stricand minunatie de peisaj?

Si apoi, imi amintesc de inerenta cu una care imi spunea ca:

< Toti cei care posteaza fotografii in care se bucura sunt “JOSNICI”, ca pozele care “surprind momente frumoase din viata ar trebui apreciate si pastrate intr-un mod special, nu share-uite cu toata lumea cu scopul de a starni invidie>, am incheiat citatul.

Revenind la ideea de la care am plecat initial, praduitorii sunt acei oameni pe care ii fute grija despre altii, pe care ii macina frustrarea, care opinieaza intr-o maniera virulenta, cu toate ca nu le-a cerut nimeni parerea.

Praduitorii sunt aceia la care balanta dintre prostie si frustrare, desi acestea ar trebui, principial, sa fie egale, inclina determinant catre frustrare.

Daca frustrarea ar durea, praduitorii nu s-ar tavali in chinuri, precum la prostie, ci ar muri de-a dreptul.

Desi este greu sa mori cand nu ai o viata a ta, si esti mult prea preocupat de viata altora.

Praduitorii sunt aceia care isi proiecteaza propriile neajunsuri in altii, care, in acelasi timp, considera ca lor le este rau fiindca ii este altuia bine, si, in loc sa incerce sa isi depaseasca propria conditie, generata aproape intotdeauna de ei insisi, isi concentreaza energia in ura si frustrare.

Praduitorii sunt acei oameni care sunt demni de un cumul de milo-sila, dar nu merita nici macar acest scurt text.

Tocmai de aceea il voi incheia aici.

Aveti grija de mintea voastra si de corpurile voastre, frustrarea dauneaza grav ambelor!

Leave a Reply

