Se intampla in Teleorman: Daca ai o URGENTA si suni la 112, ti se inchide telefonul in nas.


Se intampla in Teleorman: Daca ai o URGENTA si suni la 112, ti se inchide telefonul in nas.

In Alexandria, daca ai o urgenta si suni la 112 risti sa ajunga mai repede serviciile funerare cu cosciugul la tine, dupa ce ai decedat si ai fost si imbalsamt, decat Politia.

Si asta nu neaparat din cauza agentilor de la Ordine Publica, ci a ofiterului de serviciu care raspunde la urgente.

O dovedeste cu prisosinta personajul (ne vine greu sa credem ca este politist dupa comportament) care a raspuns la 112 in data de 29 octombrie a.c., la orele 19:51.

Un cetatean din Alexandria a evitat un accident de circulatie in ultima clipa, atunci cand circula regulamentar pe o strada cu sens unic centrala a municipiului, iar pe contrasens, mergand pe interzis si serpuit, un sofer care prezenta toate simptomele de a fi sub profunda influenta a bauturilor alcoolice, accelera ca si cum era pe o pista de testat autoturisme.

“Mi-am dat seama ca era “mort” de beat, nu pilit, nici baut. De fata mai era un martor stationat cu masina lui, care mi-a zis sa sun la 112. Am sunat la 112, mi-a fost redirectionat apelul la Politia Judeteana unde un politist mi-a raspuns, iar eu i-am explicat ce s-a intamplat, dar acesta mi-a inchis telefonul in nas, dupa ce a zis de 3 ori “asa, si?”

Cetateanul a sunat de urgenta la 112, dispecera, care s-a comportat exemplar, l-a redirectionat catre dispecerul de serviciu de la Politia Judeteana Teleorman.

Iar aici se rupe filmul unei tari civilizate, care a aderat la normele europene, chiar si cu serviciul unic de urgente 112.

Dupa o perioada de asteptare de nu mai putin de 25 de secunde, raspunde un personaj de parca trezit din somn, caruia i se impleticeste limba in gura asemenea unei persoane in avansata stare de ebrietate. Pe un fundal muzical, dispecerul repeta nedumerit “asa, si?”, apoi a inchis telefonul in nas cetateanului care sunase la 112 sa raporteze un adevarat pericol public.

Cetateanul a sunat din nou la 112, unde dispecera nu a avut unde sa il mai redirectioneze, oferindu-i telefonul de la Politia Municipiului Alexandria, telefon la care, conform cetateanului, nu a raspuns nimeni.

Ne-ar putea veni greu sa credem ca asa ceva se intampla intr-o capitala de judet, intr-o Romanie Europeana a anului 2015.

Doar ca am intrat in posesia inregistrarilor originale de la 112 din seara cu pricina.

Aculta aici dialogul HALUCINANT:

Asteptam de URGENTA un punct de vedere al IPJ Teleorman, pentru ca este inadmisibil ca un asemenea individ sa fie raspunzator de gestionarea urgentelor de la 112.

Bineinteles, individul beat mort care isi facea de cap prin oras la volan nici macar nu a fost identificat, desi modelul, culoarea, si numarul de inmatriculare ale masinii aflate in trafic au fost furnizate dispecerei de la 112, insa aceste informatii trebuiau transmise de urgenta politistilor din teren, insa firul s-a rupt la ofiterul de serviciu, care parea, mai degraba, un ipochimen dintr-o crasma dintr-un sat uitat de lume, trezit din somn dupa o betie crunta.

Sa ne fie cu iertare, dar vocea, dictia, si comportamentul fix asta denota.

Ne intrebam ce s-ar fi intamplat daca era un viol, un accident ca in clubul #Colectiv, ori o bataie generala.

Acesta este un real semnal de alarma!

4 responses to “Se intampla in Teleorman: Daca ai o URGENTA si suni la 112, ti se inchide telefonul in nas.

  1. TR … MLR … in spate la Vajaiala sta Meleru care a fost comandantul politiei. De aici si ” Asa, si ? ” , ” Asa, si ? ” Asa merge treaba in Alexandria .. toti “smekerii” care au pile pe la politie fac ce vro, viteze, bautura, etc. Si pe noi cand ne prind ca fortam un galben ” Domneeeeee … ai trecut pe rosu … Iti iau permisul “. Mortii lor de jeguri de militieni spagari si nesimtiti.

  2. Ce-i de mirare domnule / doamna redactor? Cel putin in acest onest municipiu de judet se merge pe ” lasa ba, ca merge si asa..! Nu doar cei de la 112 sunt asa ” smecheri ” . Intrebati pe cei care se pregatesc sa dea examenul auto pentru permisul de conducere ! Nu conteaza categoria ! Sa vedeti acolo ce le merge treaba politistilor ! Sa dai atatia bani , sa umblii zile intregi pentru actele la dosar , sa treci examenul teoretic , ore de condus cu un instructor care se chinuie saracu sa te invete tot ce stie el! Si cand ajungi intr.un final la examenul practic , traseu , sa dai de unu , cica pe ecuson scria ” Comisar sef Culcea Cristian ” , cu niste iesiri d-alea ” daca vreau ti-l dau daca nu,nu ” , dupa 200 de.metrii ” bai asta , trage pe dreapta , ai condus destul ..data viitoare sa vi mai ” pregatit ” , nu asa ca la meci ..” Faceti cercetari intrebati , din.curiozitate , cat iau smecherii pentru a trece bietii viitori suferi examenul auto! Un oras de nimic , o tara vanduta la straini 95% !

  3. In urma cu aproximativ 2 ani am apelat la 112 cu o urgenta….mi se furase masina din parcare (mai exact din parcarea de la Vajiala).A raspuns aceeasi voce feminina ca si in filmulet care mi-a facut legatura cu polita. Cei de la politie nu s-au deplasat la fata locului…am mers eu la ei . Apoi am mers la fata locului cu unul dintre politisti pt a indica cu exactitate locul si pt a face mai multe fotografi care s-au atasat la dosar. Dupa care am revenit la sediu pt a da declaratii (nici cand am dat bac-ul nu am scris asa de mult…atat eu,cat si un martor …cat si tatal meu care nu era in acel moment in Alexandria dar cand a auzit de cele intamplate a imprumutat o masina a unui prieten si a ajuns la sediul politiei).Poate va intrebati ce masina era..ei bine era o Dacia Berlina din 2003 pe benzina. Si daca reactia voastra este :”aaaa o amarata de dacie..!”…trebuie sa spun ca aceeasi reactie au avut-o si politistii.Dupa ce am terminat cu scrisul,am mers la primarie pt a ne uita pe camerele de supraveghere.Spre norocul meu(cel putin asa am crezut) era o camera in apropiere, care a filmat clar pe cel care a furat masina..dar si pe complicele acestuia.In timp ce vizionam imaginile ..comisarul Balanoiu care s-a ocupat de caz ma tot intreba daca cunosc pe unul din ei (evident nu ii cunosteam daca i-as fi cunoscut nu mai sunam la politie). Cel care mi-a furat masina a fost urmarit pe imagini pana la iesirea din oras.A doua zi am mers la o benzinarie(MOL),insotit de dl.comisar pt a vedea pe camerele lor directia in care a mers masina. Ce au vazut pe imagini nu stiu ca pe mn nu m-au lasat sa vad si apoi au plecat spre Bucuresti. Si cam asta a fost….dupa un an am primit o scrisoare in care ma informau ca s-a incetat cautarea pana la noi descoperi. Deci cam asta e limita politiei din Romania respectiv Alexandria.

    P.S. In timp ca scriam declaratia …ei cautau un dosar asemanator de furt . Nu mai era vorba de o dacie..era un opel sau audi nu mai retin exact…dar nici macar dosarul nu-l mai gaseau.

  4. Nimic din ce am vazut/citit aici nu ma surprinde.Am avut o situatie in care au fost implicati sechestrare de copii. Din nefericire s-a intamplat intr-o noapte de vineri spre sambata. Am mers la sediul Politiei Municipale unde ofiterul de serviciu dormea. Am asteptat 30 de minute sa se dezmeticeasa dupa care m-a intrebat daca nu putem s-o lasam pe maine dimineata. Am insistat sa facem ceva in acel moment,a chemat ecipajul de teren care a venit destul de tarziu si care mi-a propus deasemenea sa amanam pana dimineata. Am revenit a doua zi dimineata unde era alta echipasi care,bineinteles, mi-a propus sa amanam demersurile pana…. luni si sa incerc sa merg la un executor judecatoresc.Ofiterul de serviciu a facut o afirmatie care m-a socat:,,Politia face mai mult rau in situatii de genul acesta”. Am recuperat copiii pe cont propriu si sper sa nu mai fiu nevoita sa apelez vreodata la ,,ajutorul” politiei.

Leave a Reply

