Smoke the smokers


Sunt mult prea multe momente cand in fata mea, pe strada, merg persoane cu tigara aprinsa.

Si tot fumul imi vine mie.

Sunt momentele in care fanteziile mele iau o cota maxima de psiho.

Pentru ca aproape instant imi imaginez cum le tai gatul. Pentru ca ar fi prea simplu sa le trag un glont in cap. Ce ar insemna o mica explozie in craniu, cateva bucati de os, putina carne si cativa stropi de sange care sa sara, in timp ce trupul inert se pravaleste la pamant, fara sa stie ce l-a lovit?

Totul ar trebui sa fie personal.

De fiecare data cand unul trece pe langa mine cu tigara aprinsa, trage cu obstinenta din ea, si apoi imi sufla mie tot fumul in timp ce ma depaseste, pe un trotuar ingust, de unde nu am cum sa fug, imi imaginez cum il ajung din urma cu un cutit de taiat painea, il trag de par , intorcandu-l cu fata spre mine, si ii sectionez subit gatul, fix deasupra marului lui adam, dintr-un capat in altul.

Cum las sa se arate traheea, din care tasneste sangele puternic. Si cum horcaie ca un animal ce este.

-Iti place sa fumezi in public, nu?

Bleah, ce miros deranjant are sangele de un rosu aprins, cu o foarte mica tenta maronie, care se scurge pe pieptul tau asemenea unui izvor de munte.

-Tampitule, dupa ce ca m-ai intoxicat cu fumul tau, acum mi-ai dat si cu stropi din sangele asta pe fata, uite, m-ai murdarit, nenorocitule!

In momentul asta el da din maini, incercand sa imi ia cutitul si sa scape din stransoare, caci cu o mana il tin de par. Horcaie ca un porc si sangele ii tasneste mai abitir, acum si pe nari.

A cazut deja jos, respirand spasmodic.

Da-l dracului, pe asta nu il mai decapitez, il las sa mai sufere cele doua minute cat mai are functii vitale.

La nici 10 centimetri de palma dreapta ale carei degete se misca rapid se afla tigarea, mai mult de jumatate intreaga, fumegand.

I-o sting in gaura din trahee:

-Vezi, administrare nicotina interna, fara sa mai deranjezi si pe altii!

Merg mai departe, stiind ca sigur voi mai da de vreun infect din asta, or de vreo grasa, sau chiar un cuplu care sa nu aiba pic de jena in a fuma in locuri publice, mai ales pe strazi inguste.

Eu voi incerca sa ii evit, ca sa ii iert. Ei ma vor depasi, eu o voi lua in cealalta parte a trotuarului. Ca o facuta, si ei vin pe aceeasi parte, cu aceleasi tigari aprinse, emanand acelasi nor de fum puturos care vine fix spre mine.

La dracu’ , si astazi chiar imi pusesem camasa asta frumoasa, pacat sa o murdaresc cu sangele vostru plin de nicotina.

Leave a Reply

