floare de toamna


Am trecut asta seara printr-un sector nu foarte fericit al Bucurestilor (cel mai sarac, de altfel), pentru a merge in parcul in care alerg.

Se lasa amurgul si ma indrept catre iesirea din acest parc, insa nu am putut sa nu sesizez un cuplu de tineri care statea intr-o Dacie 1310 (sau cum se numeste modelul ala vechi de Dacie cu faruri rotunde, de pe vremea bunicilor).

M-a frapat atat aspectul acelei masini aproape “de epoca”, incredibil de ingrijita si decenta, desi modesta, cat si faptul ca cei doi din ea nu pareau tineri care sa vrea sa iasa in evidenta cu ceva.

Din Dacia galbena se auzea o linie melodica foarte placuta, si, pe masura ce m-am apropiat, pe intredeschiderea geamului capata inteles piesa Floare de Iris de la , evident, Iris.

Desi crepusculul isi intrase deja in drepturi, am sesizat cum cei doi, in special ea, fredonau piesa.

In acel moment mi-a sarit un ochi un trandafir rosu pe bordul masinii vechi, in dreptul ei.

Romantismul nu a murit, el se gaseste in special, daca nu in exclusivitate, in lucrurile marunte!

Leave a Reply

