SMS-urile de santaj din cazul Rarinca


Mai jos, SMS-urile din controversatul caz (in special la postul de televiziune WC3) Rarinca.
Nu mai intru in detalii juridico-politice si mediatice. Nici in faptul ca o judecatoare din comisia care a achitat-o s-a antepronuntat.

Voi emite singura opinie ca in cazul asta as obliga-o pe aceasta rarinca sa refaca ciclul primar.
4 ani de ciclu primar cu executare ar fi pedeapsa minima pentru aceasta analfabeta🙂

  1. 16 octombrie 2013, ora: 10:27:54 „nu pot sa mai aştept. Nu o sa vă placă dar mam hotărît sa numai ţin cont decît de mine şi de ai mei. Cineva vă avea musafiri neplăcute la usa”
  2. 3 decembrie 2013, ora 15:34:43, „Am semnat cu o tel şi voi spune tot ce ştiu cu date concrete şi cu martori dna ma ignorat total dar eu am plătit o parte din datorii şi vreau banii”
  3. 3 decembrie 2013, ora 15:35:57 „Voi pune şi pe internet”.
  4. 13 decembrie 2013, ora 10:16:07 „Sunt în drum spre Bucureşti nu mai am milă de nimeni, o sa iasă aşa de urît încât poate sa şi dea demisia am vrut doar banii mei”.
  5. 3 iunie 2014 ora 18:13: „Dacă vă faceţi socoteala, ve-ţi avea mult mai mult de pierdut decât dacă îmi platiţi mie datoria. Voi spune tot ce ştiu inclusiv despre dv. şi am ce spune argumentat”.
  6. 3 iunie 2014 ora 18:16: „Vă credeţi invincibilă dar vă garantez că tot ce voi spune va fi argumentat cu martori şi acte”.
  7. 3 iunie 2014  ora 18:34: „De mâine vă voi trimite pe fax toate datele pe care le voi da presei”.
  8. 3 iunie 2014 ora 19:17: „Vreau doar să-mi trimiteţi banii pe care mii datoraţi, mă puteţi anunţa cu un mesaj că iaţi pus la poştă”.

Leave a Reply

