Fericirea


Fericirea…nu e chestiunea aia utopica dupa care alearga toata lumea?

Fericirea nu e oare doar o poveste?  O poveste despre printese si printi, despre unicorni si balauri, despre aventuri si hardships?

Nu e oare un cumul al tuturor povestilor de-alungul unei existente?

Nu e oare un cumul al povestilor al tuturor existentelor?

De fapt, nu suntem oare cei din spatele ochelarilor de soare?

Hai sa ii dam jos si sa ne privim ochi in ochi. Sincer, Reali. Fata in fata!

Privirea spune totul! Minciuna sau realitate, fericire sau tristete?

Oh, te-as strange in brate o ora incontinuu, si ti-as spune o poveste despre iubire si despre fericire! Ti-as sopti-o in ureche.

Ti-as spune cat de mult ador campul auriu, cat iubesc apa rece de izvor, cum stimez zapada, si cat as face dragoste cu luna Mai.

Cum as lua in casatorie zodia racului si cum as face copii cu rapitza, cum mi-as face Luna amanta si cum as creste graul si porumbul ca pe proprii copii. Si cum as face dragoste cu Soarele la amurg!

Si, vai, cum ne-am iubi la marginea mlastinii!

Si cum ai fi singura pe care as duce-o in locul meu secret, dupa ce le-am dus pe toate acolo!

Oare cum s-o numi aceasta figura de stil? Oare a fost inventata inca?

O voi inventa eu,,,alaturi de tine! In timp ce te patrund! Dezvirginandu-te pentru a mia oara!

Pentru ca am fost singurul! Alaturi de multi altii!

Pentru ca nimic nu conteaza, si totul importa!

Pentru ca ….o calmitate ireala ma cuprinde in timp ce lovesc cu putere toate obiectele din juru-mi, distrugandu-le, facandu-le bucati!

Pentru ca, in final, conteaza cine insista mai mult, nu cine ofera mai mult! Nu cine ofera sincer, ci cel care fura!

Pentru ca echilibrul va veni karmic, incontestabil, incomensurabil, inevitabil, cert!

Pentru ca, in final, suntem cei din spatele ochelarilor de soare!

Pentru ca ne-am ales mastile gresite!

Pentru ca nu ne-au ales ele pe noi, de aceea vom renunta la ele!

ACUM!

Pentru ca fericirea este puterea de a renunta la masti!

One response to “Fericirea

Leave a Reply

