Ospitalitatea Teleormaneana


judetul teleorman idei si subterfugii

“Am tot citit texte denigratoare despre teleormaneni. Am tot trait in Teleorman de aproape 30 de ani si m-am lovit de tot felul de pitecantropi, fie cu functii, fie cu aspiratii la un statut special.

Dar in ultimele 2 zile am interactionat cu oameni simpli, cu studii putine sau fara studii, fara niciun fel de implicare in politica sau in conflicte interregionale.

In ultimele 2 zile am parcurs cu bicicleta circa 200 de km prin tot felul de sate mai putin sau mai mult uitate de lume din Teleorman, in pustiu sau in aglomerari.

In astea 2 zile nu am intalnit un singur om care sa nu fie primitor sau politicos.

Am intalnit copii de tarani care munceau la camp care imi vorbeau la persoana a II-a plural si extrem de politicos, am intalnit batrani care mi-au dat sa beau apa de la fantana din propria galeata, ori care lucrau in mijlocul campului si au dat din putina apa pe care o aveau pentru toata ziua.

Am intalnit oameni dornici sa te indrume, am intalnit chiar si doi oameni aparent
cu fețe de alcoolici boschetari, paznici la un fel de ferma dezafectata din mijlocul pustietatii care mi-au deschis portile ca sa trec prin ferma ca sa ies la drum, fara sa ceara niciun leu sau macar o tigara, care, din contra, m-au lautat pentru faptul ca fac sport.

E si asta Teleorman, nu doar ala pe care vor unii sa il prezinte!”

Leave a Reply

