1 night of September


Atentie. Postare +18

Well, am trait s-o ..gust si p-asta:

e-cards-nail-you

Pe aceasta, sa-i zicem, felicitare, am primit-o intr-o conjunctura pe cat de placuta, pe atat de inedita.

Hotarasem sa nu fac publica povestirea, insa mi-am amintit de toata intamplarea pe cand o buna prietena, careia i-am imprumutat o carte primita in dar de la alta buna prietena, a descoperit printre paginile acesteia respectiva felicitare pe care, pesemne, o utilizasem ca semn de carte.

Evident, am rememorat care a fost sirul evenimentelor care m-a facut sa intru in posesia acestui “e-card”.

Ies in oras cu o tipa pe care o cunosc fix atunci!

Dintr-una in alta, dupa o masa in centru, descoperim ca avem acelasi gust pentru natura, si hotaram sa extindem plimbarea pe aleile celui mai mare parc din capitala.

Era o vara tarzie de septembrie, si am hotarat sa savuram un apus minunat in iarba, ciocnind niste pahare de unica folosinta de  cafea de firma pline cu un vin rosu de exceptie (tipa avea in geanta cu care venise atat vinul, cat si paharele- mi a marturist ca pe acestea le-a luat de la respectiva franciza platind costul integral al cafelei, cerandu-le insa goale). Interesanta tipa, mi-am zis!

In mai putin de trei ceasuri a reusit sa ma seduca asa cum, cu o singura exceptie, nu reusise nimeni.

Gagica era un adevarat dictionar enciclopedic ambulant, plina de viata dar si de talcuri.

Din una in alta, ajungem in postura in care, sub auspiciul vinului care deja patrunsese in sange si artere, aparu prima tentativa de sarut.Spun tentativa pentru ca imi place sa ma joc cu o femeie pana sa ii ofer ceea ce isi doreste, dar am cedat relativ rapid, dupa a treia incercare.

Tipa isi stia miscarile, precum si subterfugiile, astfel incat ma aduse peste ea, atingandu-i pantecele cu organu-mi erect.

Era imbracata office, intr-o fusta cat se poate de sexy, cu desuuri si pantofi toc care imi faceau delicul vizual, sub clar de luna deja.

Interesant mi s-a parut ca incearca o copulatie, desi in relativa vecinatate erau aleile pe care , cand si cand, mai trecea un paznic or vreun tanar cu bicicleta sau cainele, asa ca am refuzat, mai ales ca lumina emisa de luna aproape plina facea ca lucrurile sa fie perfect vizibile pentru cei care nu consumasera vin.

Foarte volubila si concupiscenta, cand gagica vazu ca nu are sorti de izbanda, ma invita la ea.

Locuia in mansarda unui apartament dintr un bloc nou construit, dintr-un complex rezidential.

Dupa un dus rapid, care insa nu imi anula ori diminua in vreun fel pofta de ea, ma intorsei in mansarda, vazand-o pe gagica atipita pe patul de sub geamul mansardei, luna luminandu-i soldurile sub asemenea unghi incat imi crea o pofta nebuna sa o patrund atunci, acolo.

Asa ca asta si facui.

Se trezi cu ea intr-ansa, si cu buzele mele peste buzele ei.

Avea un gust dulce amarui, poate si de unde starea de semi-ameteala conferita, inca , de la vinul rusu servit in urma cu doar cateva ore.

Efectiv am urcat-o pe toti peretii si i-am numarat vreo 4 orgasme.

Nu imi aduc aminte bine cum am atipit, cert este ca se intampla intr-o zi de saptamana, asa ca la primele ore ale diminetii a trebuit sa fiu in picioare.

In timp ce trageam hainele pe mine, tipa scoate o pseudo agenda, in fapt, o carticica cu acest tip(toate cu conotatie sexuala, unele de-a dreptul vulgare) de “e-carduri” detasabile, fiecare unic.

Se uita peste ele intr-un timp ce mie imi paru o vesnicie. Se vedeau multe locuri unde acestea fusesera detasate si, implicit, lipseau.

Il detasa in cele din urma pe acesta, se aseza pe pat, culcata, cu fata in jos, si foarte rapid imi ortografie “dedicatia” aceasta.

-Cand ne mai vedem? o intrebai.

-Niciodata.

O luai ca pe o gluma, insa crisparea fetei acesteia, care imi parea cu totul altfel in lumina diminetii fata de seara precedenta, imi spunea ca totul este cat se poate de serios.

-Poti sa ma consideri cum vrei, o aventura, o curva, una ca altele, insa aceasta este prima si ultima data cand ne vedem. Nu incerca sa ma mai cauti, nu vei avea sorti de izbanda. De altfel, asa cum bine ai observat, lipsesc multe astfel de felicitari din carnetel. Fiecare primeste cate una, si fiecare primeste doar o noapte. Adio!

Si inchise usa!

Leave a Reply

