Absolut toate glumele despre tudor gheorghe


Intrucat am sesizat ca Tudor Gheorghe este un subiect tabu(desi mie mereu mi s-a parut ca avand afectiuni de natura psihica), pe care il respecta toata lumea si de care nu se leaga nimeni, am sa imi permit eu sa il iau in tabarca, mai ales ca el sustine concerte despre destinul trist al Romaniei, condamnand clasa politica ce a adus-o in asa stare, insa, pe de alta parte, este partinitor cu un politician, culmea, care face parte dintr-unul din partidele extrem de nocive pt tara asta.

 

Si pentru a demonstra ca sunt apolitic, voi mai face misto si de alti doi ipochimeni care sustin cu totul alte partide.

 

Daca dan Puric ar canta la cobza, l-ar chema Tudor Gheorghe!

 

Ma injura cineva daca imi permit sa atac o persoana in-injurabila, si anume sa spun despre Tudor Gheorghe ca imi pare un hemoroid cu mustata?

tudor gheorghe nu are hemoroizi, hemoroizii au tudor gheorghe!

 

Daca Dan Puric ar fi un limbric, si tudor gheorghe un hemoroid, oare ar trai in simbioza?

 

daca dan puric si tudor gheorghe ar putea face un copil impreuna, pe acesta l-ar chema tudor chirila!

 

la ce texte are in el, tudor chirila ar putea sa dea anunturi cu dezleg cununii, scot argintul viu si dezvirginez liceene cu hepatita pe plaja din vama veche!

 

Daca antena 3 e trompeta pesedista, atunci tudor gheorghe e cobza pesedista?

Leave a Reply

