degeaba


Mi se pare minunat cand o persoana care are opinii contrare cu ale mele, total nesanatoase, care are impresia ca ar avea, cumva , dreptul sa si le exprime, lasa un comentariu kilometric pe blogul meu.

Mi se pare superb cum se strofoaca sa compuna replica, cum tasteaza si paratasteaza, cum corecteaza apoi textul, ca nu cumva sa ma leg de vreo greseala de gramatica.

Cum probabil reciteste sumedenia de paragrafe sa vada daca a omis ceva, daca a expus toate punctele de vedere si ideile sustinute, cum iar mai adauga si corecteaza, si cum, satisfacuta, da send, asteptand o replica de la mine, crezand ca “mi-a aratat ea mie”.

Si si mai superb mi se pare cand, atunci cand am chef sa moderez comentariile de pe blog, citesc primele 3 cuvinte dintr-un astfel de comentariu de 10 paragrafe, si cum dau apoi delete.

Efectiv, persoana respectiva, care credea ca o sa ma faca sa ma simt prost cand citesc, si ca o sa vada tot publicul ce opinie are ea, a stat zeci de minute degeaba sa compuna un comentariu pe care nu il va citi nimeni, niciodata.

 

Daca vreti sa apara comentariile voastre pe blog, cititi

Termeni si conditii

One response to “degeaba

  1. mi se pare foarte tare, am ras cu pofta..ma distreaza multe aspecte pe care le prezinti, pentru ca stiu ca sunt reale.
    keep up the good work, mr beheader

Leave a Reply

