Despre relatii si respectul de sine


Despre relatii si respectul de sine

Cred ca am cateva luni bune de cand n-am mai abordat aspectul relatiilor.
De data asta am sa incerc sa sintetizez un singur aspect, si anume acela al cheltuielilor.

Pentru ca am cunoscut multe mentalitati care promoveaza ideea ca “femelei” trebuie sa i se faca toate mofturile financiare, sa i se achite orice consumatie, si orice altceva.

Pe “masculii” care imbratiseaza ideea ii inteleg, principial doar. Fiind genul de oameni care frecventeaza prostituate, aceasta este singura maniera de a cumpara sex si pseudo caldura sufleteasca.

Dar pe femele nu prea le inteleg.

Din punctul meu de vedere este oribil ca cineva sa iti achite o consumatie in oras, de fiecare data. Sa iti cumpere haine si alte alea, sa iti plateasca drumuri, excursii, si orice alt fel de iesiri.

Dovedeste o lipsa totala de respect de sine, si o incapacitate de a te sustine financiar altfel, decat prin forma asta de prostitutie. Pseudo sentimentala.

In general, fetele din aceasta categorie nu isi castiga singure existenta, fiind intretinute. Cele mai multe fete intretinute de parinti ajung, inevitabil, sa fie intretinute de “iubiti”. Si e jenibil, acestea avand, principial, o lipsa totala de respect fata de sine, care merita aceeasi lispa de respect social.

Si multe “femele” ajung asa prin formare. Am cunoscut gagici cu care chiar nu aveam nicio treaba, dar care aveau pretentia sa le platesc saorma (la propriu, chiar imi amintesc de o faza cu saorma). De unde si pana unde?

Inteleg obiceiul ca atunci cand se merge pe undeva, se face un gratar, ca baietii “sa puna” bani, iar fetele, mai putin. E asa, un gest pseudomachomenic.

Tocmai de aceea, am apreciat intotdeauna persoanele de sex feminin care tin cu tot dinadinsul sa isi plateasca partea lor de consumatie, partea lor de drum/cazare samd (ar fi culmea sa precizez ca le apreciez pe alea care isi platesc singure hainele, incaltarile, chiriile unde e cazul- pentru ca e anormal contrariul)

Cele mai multe dintre acestea sunt persoane care se intretin singure, desi am cunoscut si fete intretinute de parinti cu bun simt, care tineau mortis sa isi sustina consumul financiar.

Si, de fapt, despre asta este vorba aici.

Despre bun simt.

Care oricum e rar!

Iar unde nu e, nici respect reciproc nu exista, orice ar incerca sa sustina altcineva.

One response to “Despre relatii si respectul de sine

  1. Pingback: Zavoranca de Zimnicea “loveste” din nou | Idei si Subterfugii·

Leave a Reply

