Secretul meu


Am un loc secret….numai de mine stiut…..unde ma duc si citesc carti de anvergura, pe o patura, bronzandu-ma la soare.

E undeva in extravilan, restras, si aproape ascuns oricarei priviri curioase….

Il frecventez de foarte multi ani.

Este la convergenta unui pod, unei mlastini, unui camp de porumb, si a unui izvor.Iar toamna, melodia Fields of Gold a lui Sting se potriveste cel mai bine cu peisajul de acolo.

Intotdeuna cand m-am dus acolo cu o zi inainte vreunui examen din facultate, am promovat examenul.

Ciudat sau nu, cand nu m-am dus acolo inainte de examen, l-am picat.

Si in orice tara m-as duce, si oricunde in aceasta lume, pentru mine locul ala ramane refugiul meu personal. Unde simt libertatea, desi sunt singur. De unde pot fi oriunde , atunci cand citesc diferite opere literare.

Pentru ca, cel mai probabil, libertatea vine din asta!

Leave a Reply

