Quickies


  • In ce hal arata femeile care si-au facut liftinguri faciale, implanturi cu silicoane si pizdoplastii pe banii statului, dand mita unor medici spagari de la spitalul de arsi!

    In general, cum arata femeile care isi fac interventii de infrumusetare si pizdoplastii!

    Niste femei care nu au nici cea mai mica incredere in sine, care, din niste fiinte fade, in cele mai multe cazuri (rareori chiar frumoase) ajung niste monstri!

    Ceea ce nu stiu multi este ca, pe interior, intotdeauna au fost monstri!

 

  • Superba faza: O veche cunostinta imi spune ca o prietena de-a ei se lauda cu un partener de viata foarte bine realizat, care la 24 de ani este absolvent de Electronica, are 65 milioane pe luna, dar este nemultumit, pentru ca este prea mic salariul, avand in vedere ca este manager general la o firma de IT.

    Cand am “auzit” salariul, mi s-a aprins un beculet rosu, asa cum mi se aprinde de fiecare data in cazul bolnavilor psihic care mint fara nicio jena.

    Cerandu-i sa imi afle numele, mi-am adus aminte de tip ca il stiam din vedere si era un somer care o ardea prin asociatii studentesti de ratati.

    In 2 zile am reusit sa aflu ca este suplinitor la curs de informatica la un liceu din Pantelimon, cu 400 ron pe luna, si ca in restul timpului este manager general….la mop. Acesta lucrand la o firma de curatenie.

    Cu banii obtinuti abia isi permite sa posteasca un apartament insalubru de DOUA camere de la marginea Crangasiului cu inca alti CINCI handralai, la fel de “realizati” ca si el.

    Of, of…grea viata de Manager General al mopului.

    Mai reveniti cu picioarele pe pamant, psihopatilor!

 

 

  • Aflat azi intr-o policlinica, am sesizat (nici nu era greu, ca imi ocupa intreg campul vizual) o doctorita de familie care cred ca cantarea cat o vaca din aia belgiana modificata genetic.

    Numai ca asta nu avea muschi, cu zeci de kg de grasime.

    Cum o putea femeia asta sa dea sfaturi de sanatate, eu nu stiu!

 

  • Oamenii astia, judecatorii, sunt Dumnezeu pe Pamant, pentru ca ei au drept inclusiv de libertate asupra altor oameni. Si uite cum unii dintre ei sunt Diavolul pe Pamant. Sila!
  • Judecatorul Stan Mustaţă, O rusine a justitiei din Romania!

    Nu m-ar mira sa fie aparat de Haznaua 3, o rusine a jurnalismului din ROmania.

    Ca unde nu e rusine, nici politicul nu cere!

Leave a Reply

