Dan Puric-ultima postare


Ultima mea postare despre Dan Puric. Pentru ca am tot scris despre el, mai in gluma, mai in batjocura, mai la misto, dar am sesizat ca cel suprasubnumit mimul lui Dumnezeu, idolul coafezelor, florareselor, asistentelor medicale si, in general al muierilor mai proaste decat noaptea pe un pisc montan, are ceva probleme de natura psihica.

De unde am dedus asta?

Dintr-o simpla fraza, scoasa pe gura chiar de el:

“Moartea primului meu copil, Alexandru, la doar 10 luni, de la o encefalită, m-a marcat definitiv, pentru tot restul vieţii. Şi gata! Când ţi se întâmplă aşa ceva, pe urmă ţi se poate întâmpla orice. Nu poţi să spui că uiţi un asemenea lucru, pentru că, de fapt, nu te uită el. Paradoxal, drama asta m-a apropiat foarte mult de Dumnezeu. Atunci am simţit că e acolo, cu mine. Aş fi înnebunit dacă nu ar fi existat taina asta. Fiul meu era de o frumuseţe extraordinară. Atunci am simţit concret existenţa lui Dumnezeu. ”

Asadar…reluam. Prima oara cand am citit a trebuit sa imi misc capul stanga dreapta de 4 ori, sa ma spal pe fata cu apa rece si sa reiau textul cu bold.

Dar am citit bine: omului i-a murit copilul, si, uitandu-se la copilul mort, cat de frumos era, si-a dat seama ca exista Dumnezeu. Si tot el considera ca NU e nebun.

 

Oooook. Prin urmare, este ultima mea postare despre acest om care sufera grav, saracul. El chiar crede ce spune, nu este doar un escroc, cum zicea alt om cu probleme psihice, piticipecreier.

 

Dan Puric e un impostor. E un actor bun, care mimează rolul de filosof atât de bine încât poate păcăli lejer gospodine şi absolvenţi de postliceală care au citit o carte de Petre Ţuţea şi una de Octavian Paler pe veceu şi se cred intelectuali. Pentru că ce spune Puric e exact ce vrea să audă orice mediocru care nu a realizat absolut nimic interesant în toată viaţa lui, şi nici nu are de gînd să facă ceva relevant vreodată: că e superspecial. Că aici, la curbura Carpaţilor, s-a născut adevăratul spirit uman, că sîn­tem un popor rafinat, de o înţelepciune lungă şi un destin desăvîrşit. Că îşi merită şaorma pe care o mănîncă zilnic pentru că are o istorie bogată. Că e frumos, deştept, poet profund, suflet sensibil şi că a suferit de zeci de generaţii. Deci e complet justificat să fie mîndru de şaorma lui. Oamenii au murit ca să poată el să mănînce acea şaormă cu o lacrimă în ochi. Şi că, deşi nu face absolut nimic cu viaţa lui, e reprezentarea supermă a spiritului uman.

Pînă la urmă, tot omul are nevoie să se simtă special. Şi cînd n-ai cum să faci asta prin realizările tale, nu-i nimic. Îţi povesteşte un mim că faci parte din ceva măreţ, nobil şi frumos. Pînă la urmă orice prost trebuie gîdilat şi orice impostor trebuie să vîndă cărţi.

Chiar nu, omul vine de pe alta planeta, si are o groaza de bolnave de prostie care sa il adore:

puric ador

Bine, exista o groaza de imbecile care sa fie fane Tudor Chirila, Radu F constantinescu, jurnalul unui infidel, blogu lui otrava, dar si zmenta. Uameni (nu oameni) , pe care, la fel, nu i-am citit in viata mea, si mi-am dat seama ca-s niste nimeni, asa ca nu e deloc de mirare ca si puricele pe nume Dan are o groaza de gospodine fane, asa cum chirila are o groaza de liceene cu herpes genital fane, cum zmenta are minore virgine si neepilate inghinal fane, asa cum otrava are urate fane etc etc.

Dar de Puric asta chiar mi-e mila. Si din mila, nu am sa mai scriu de el…de fanele lui insa, nu imi e mila, ci…sila!

Am incadrat postarea la ‘penibilitati’ si ‘cultura si divertisment’, desi as fi incadrat la INcultura.

Iar cine crede ca omul asta e sanatos mintal dupa ce citeste elucubratia de mai sus, este cel putin la fel de bolnav ca si el.

Case closed!

Leave a Reply

