Stire si comentariu partea XXI


Din celebrul ciclu: Stire si comentariu, episodul XXI

Stire:


Un bătrân, neidentificat, a lăsat într-o staţie de autobuz din Neath, Marea Britanie, un buchet de lalele în care se afla un mesaj de dragoste transmis soţiei, Joan, care a murit anul trecut.

„Joan, iubita mea, a murit pe 9- 03-2013 şi mi-a rupt inima pentru totdeauna! Să te odihneşti în pace, draga mea. Te voi vedea curând. În curând voi împlini 87 de ani, aşa că nu mai este mult…”, scrie în biletul din buchetul de flori, potrivit Mirror.co.uk.

Tot din mesaj aflăm că bărbatul a întâlnit-o pe Joan în urmă cu 50 de ani în locul în care a lăsat florile. Cei doi s-au căsătorit doi ani mai târziu.

„Nu m-am putut opri din plâns după ce am citit biletul. (…) A fost o femeie foarte norocoasă, pentru că a fost iubită atât de mult”, a declarat Sharon Thomas, o localnică care a văzut buchetul de lalele.

Comentariu:

#1 Sugando Pulando 23.03.2014 09:53

Eu dupa ce am vazut buchetul m-am dus acasa si mi-am facut laba

#2 geo 23.03.2014 10:40

Sugando oricum tot asa copii o sa ai su tu. Facuti din laba si purtati de musca in piz da.😉

#3 ionescu 23.03.2014 11:37

Sugandooo…cred ca ai uitat ca te-ai pisat in * singur,ai grija ca o sa ai parte de laba toata viata daca gandesti asa..

Cam asa e cu persoanele care nu apreciaza. Nimic!

Leave a Reply

