Bomba de restaurant La strada 29, fost Citadines, a dat faliment


Am scris aici (Restaurantul Citadines Bucuresti-O bomba cu pretentii de local de lux) si aici (Rebranding mioritic- Bomba Citadines devine Bomba La Strada 29) despre aceasta bomba de restaurant din zona Tineretului din Capitala.

Astazi am ramas placut surprins sa aflu ca a dat faliment. Felicitari si cat mai multe insuccese!

restaurant teapa citadines la strada 29 tineretului faliment (1)

restaurant teapa citadines la strada 29 tineretului faliment (2)

BEFORE:

restaurant citadine faliment

AFTER:

restaurant teapa citadines la strada 29 tineretului faliment (3)

restaurant teapa citadines la strada 29 tineretului faliment (4)

De ce a dat faliment? Pai, cam de asta:
Păreri despre Restaurant La Strada

Groaznic, mancare proasta iar scuza a fost ca e prima oara cand incearca acest meniu si inca nu stie bucatarul :)))

mariaioana
14 Iunie 2012, ora 13:38

Groaznic, mancare proasta iar scuza a fost ca e prima oara cand incearca acest meniu si inca nu stie bucatarul :)))

mariaioana
14 Iunie 2012, ora 12:41

Sincer, nu ar trebui sa apara pe vreun site oferta de la asa ceva. Ar trebui sa le fie rusine. Nu vor rezista mult in ritmul asta. Mancarea a fost sub orice critica – desi am mers mai demult si fusese ok, ultima oara si-au batut joc efectiv doar pentru ca eram pe vouhcer?

ralucag
12 Martie 2012, ora 23:11

elena 39 … serios ??? cu bun gust si servire ireprosabila???? sunt uimita cum pot unii avea tupeu sa minta in halul asta .. ce inseamna bun gust in viziunea ta?

ralucaganea
22 Februarie 2012, ora 18:20

Neprofesionisti! Au mai avut oferte la care te programau dupa 3 luni…s-a iscat scandal si acum si-au schimbat numele restaurantului in la Strada.Poate nu se prinde lumea. Jenant. Domne..daca nu te pricepi la afacere…mergiu si vinde tigari in Obor!

SonOfOsiris
18 Februarie 2012, ora 00:32

Cel mai groaznic loc in care am intrat vreodata dintre cele pe care scria restaurant. Mancarea scabroasa, servirea mizera, locatia jegoasa. Fugiti cat puteti!

remember
13 Februarie 2012, ora 11:26

Groaznic.Nu recomand nimanui acest restaurant. Am stat la o masa unde venea un miros groaznic de la WC. Servirea oribila . Nu mai acceptati parteneriate cu ei . Va strica imaginea.

lilig
6 Februarie 2012, ora 10:49

o locatie cu mult bun gust o servire ireprosabila .daca ai fost o data sigur te mai intorci

elena39
5 Februarie 2012, ora 18:05

restaurantul nu are parcare,mancarea a fost bunicica ( am avut paste si desert), chelnerul a fost amabil insa ambianta nu e foarte ok(nu am avut fata de masa, ne-a adus chelnerul una patata etc…)

anyanghel
29 Ianuarie 2012, ora 16:22

un jeg absolut. amncare proasta, fata de masa patata, parca ar fi bodega de cartier

lupixxx
29 Ianuarie 2012, ora 15:38

Am avut voucher cu Paella si Sangria. Ambele groaznice, cumparate de la magazin, decongelate si fierte sunt de 10 ori mai bune. Aspectul localului este de bodega!!!

Ana-Maria T.
28 Ianuarie 2012, ora 12:16

Un singur cuvant: mizerabil!

cinnamon
24 Ianuarie 2012, ora 01:00

am fost fara sa fac rezervare in prealabil.Desi erau multe locuri libere am fost trimisi la plimbare.Localul arata execrabil e ca o bomba de cartier

ionescu monica
17 Ianuarie 2012, ora 19:17

Am avut voucher pt peste,mancarea nu a fost rea,dar ospatarul ne privea de parca il deranjasem

geta65
16 Ianuarie 2012, ora 22:36

eu am fost in august..nu a fost chiar asa de rau cum am citit mai sus, dar senzatia de ceva suspect am avut-o si eu non-stop..nu cred ca as mai merge acolo..

eth3ra
15 Ianuarie 2012, ora 21:34

Deplorabil.Mancare dubioasa, am avut un voucher du bruschete, spaghete, limocello si desert.Cand am sunat sa fac revervare mi s-a spus ca nu au marfa de parca vroiam sa cumpar de la un magazin alimentar, personalul parca era in vacanta, desi eram singuri in restaurant trebuia sa insistam sa fim bagati in seama

Sandru Elena
14 Ianuarie 2012, ora 20:21

graoznic …. cea mai groaznica experienta si am tot cumparat vouchere ! chelneri neprofesionalisi , voucherul a fost foarte scump am dat 44 ron cica in loc de 88 pe o mancare care mai mult de 30 ron MAXIMMMMM nu merita … oricbil … nu recomnad … poate ar trebui sa nu mai puneti vouchere de la acest restaurant ..daca pentru cineva care nu a cumparta pana acum si va cumpara primul voucher la acest restaurant ..nu va mai achizitiona niciodata voauchere (vorbesc ca am intalit caz🙂 – dar am incercat sa-l fac sa-si schimbe parerea despre vouchere ). in cazul meu ..a fost cel mai prost din peste 100 de vouchere achizitionate

ralucaganea
14 Ianuarie 2012, ora 18:26

Nu a fost o experienta placuta. Nu este un restaurant curat. Mancarea (spaghete) a fost acceptabila dar am mancat cu teama. Un loc care da senzatia de ceva suspect in permanenta:))

serioasaro
14 Ianuarie 2012, ora 17:10

Subscriu majoritatii parerilor, o bodega de cartier cu miros de tutun, o toaleta cu un iz de nesuportat daca musai trebuie s-o folosesti, o mancare incalzita la microunde insuficient, un vin alb, altul decat oferta din voucher, servirea de ,,elev in practica”,intr-un cuvant -A FOST PRIMA SI ULTIMA OARA-REGRETABIL! (o stea cu indulgenta)

eujenyk
14 Ianuarie 2012, ora 15:37

Pot spune si eu acelasi lucru cum spuneti voi,e un restaurant la care nu o sa mai intru in el.Chelnerii parca nu au calificare iar mancarea si bautura nu sunt bune!

allexinnoalexys
13 Ianuarie 2012, ora 23:19

un loc minunat unde gasesti tot ce iti pofteste inima. esti tratat ca un adevarat oaspete si pleci acasa pe deplin multumit. recomand tuturor acest restaurant

onitaoana
13 Ianuarie 2012, ora 17:09

Exact o carciuma de cartier! Am avut vouchere cu paella cu fructe de mare, care a fost de fapt un orez fara gust cu fructe de mare congelate… Dupa experienta asta mi-am promis sa fiu mul mai atenta cand cumpar vouchere la restaurant!

lunagirl_aries@yahoo.com
13 Ianuarie 2012, ora 16:28

carciumioara de cartier, fara pretentii. Merge pentru o masa de seara in drum spre casa. Personalul se straduieste. Mancarea foarte buna – o pastrama de berbecut deosebita – am avut un platou romanesc.

cretuf
13 Ianuarie 2012, ora 16:02

este un restaurant foarte frumos cu o sala pentru nunti rafinata si eleganta,ce samai zic este demn de printi si printese

udragu12
13 Ianuarie 2012, ora 14:23

Super loc.Mancare buna,muzica buna si preturi acceptabile.As merge oricand acolo.

monnie
13 Ianuarie 2012, ora 09:18

Arata destul de urat, servire groaznica. Am cerut nota si mi s-a spus cat face, iar chelnerul a stat langa mine pana i-am dat banii. Nu recomand.

veve
12 Ianuarie 2012, ora 16:00

Nu pot spune ca a fost oribil dar nu as mai repeta experienta. Am apreciat bunavointa.

ileana
11 Ianuarie 2012, ora 20:06

Subscriu la spusele bejenariualinei, cana de vin fiert era rece si fara nici un gust, clatitele reci…

apicristi
11 Ianuarie 2012, ora 15:41

am avut vouchere cu “mancare spaniola – paela” care de fapt era un pilaf naspa cu 3 fructe de mare scoase de la congelator! oribil! nu mai calcam pe acolo!

—-

Si imi aduc aminte ca in momentul in care am scris ca bomba s-a rebrenduit, am primit comentariu de la patron ca, vezi dom’ne, el a cumparat afacerea de la altul, si ca nu mai e aceeasi bomba. Culmea ipocriziei!! :))))

Leave a Reply

