din nou deputatul coman spagarul


Am mai scris aici despre acest porc de guineea agramat, unde am publicat si niste stenograme care denota cum vorbeste acest deputat spagar, ucigand limba romana fara drept de apel.

Mai iata niste conversatii:

 

“Pa mine ce sa ma ia? Ce ce sa ma ia? Cu trei mii de lei, ma? Da ce? M-a prins, ma? E dementi la cap, ma! Pi ce? Io stau sa iau trei mii de lei? Doamne Maica Domnului! (n.o. – injura) Io iau trei mii de lei de la un… Ce dracu, ma? Suntem oameni seriosi, ma (rade)”

 

“(…) Am parcat masina undeva, intelegi? Ei au venit peste mine sa-mi dea m, nu stiu, nu stiu ce. Io am si Ba, plecati, ma-n p, de-aicea! Io am dat cu spatele si-am plecat! Punct! Asta s-a-ntamplat. Ca-ti dai seama ca, daca io luam sau daca-mi dadea, era belea! intelegi? Aia-i problema!… La mine la Buzau io ti-am spus c-am intrat intr-un joc, care nu trebuia sa intru. Ti-o spun io!”.

 

Coman Gheorghe: Asa. Si ma duc in magazinu ala, iau sticlele, iau apa ce iau, ma sui in masina si a venit el. Intelegi? A aparut el! El a aparut acoalea in parcare unde era, cu DNA-ul, cu… si sa da jos la mine, adica eram si io jos un pic asa. Ia ma astia ca-ti trebuie, ca ai si tu acuma nu stiu ce cheltuieli… Ma, ce vorbesti tu cu mine, cu… Ce… Hai innumara-i! El, stii? Ba (n.o. – injura)
Gabi:…
Coman Gheorghe: Cand am vazut, io m-am suit in masina si am plecat. I-a aruncat pa capota asa, stii? Si io cand am vazut ca i-a aruncat pa capota…
Gabi: Cu ce masina erai? Cu S-ul? Cu ce erai?
Coman Gheorghe: Cu Mertul… Da, cu Mertul. Ba, cand am apasat o data pa acceleratie… Pi ce sa ma prinda cineva pe mine? Da nu avea de ce! Am plecat, am parcat la unde trebuia sa asa…”, potrivit interceptarilor prezente in rechizitoriul de trimitere in judecata a deputatului.

In aceeasi discutie telefonica, deputatul spune: “acuma am venit de Parlament, imi iau doua sticle de vin”.

“Gabi: Esti! Intr-adevar esti smecher! Ce? Esti pa varianta?
Coman Gheorghe: Zi tu! si ma suna, cica nu vrei sa ne-ntalnim? Io-l stiu p-asta de patru ani zile! Cica nu vrei sa ne intalnim? Hai, ma! Sa ne intalnim, da. Si el vrea sa-mi faca un flagrant, intr-un loc, la un Rompetrol, stii?
Gabi: Da!
Coman Gheorghe: Si io-s t… ca nu ma feresc de tine! Si m-am dus, pac-tac, el tot m-a… dupa aia ma suna: Hai dom’vi la Rom… Nu viu, ma, la Rompetrol, ca am treaba. Acuma am venit de Parlament, imi iau doua sticle de vin… Uite chiar sunt in magazin si o apa minerala si ma duc la fu..t, ca nu stie nevasta-mea ca am ajuns in oras. Intelegi?
Gabi:.. da-l dracu de hot!

Doaaaamnaaa Cooomaaan, oink oink, sa il credeti pe cuvant cand va va spune ca a zis la ‘sto’ ce a zis, ca el nu se duce la futut, nu e genul de om care sa plateasca pt sex, nu?

Adica, iote-l ce frumos e:

gheorghe coman

One response to “din nou deputatul coman spagarul

  1. Pingback: Deputatul spagar merge la puscarie | Idei si Subterfugii·

Leave a Reply

