Doamne ajuta!


Doamne ajuta! Sa fie primita!
preot facebook

Dintre toate porcariile care circula pe retelele de socializare, asta era una pe care nu o vazusem pana acum!

Probabil din seria @work

__

Update:

Buna ziua! In primul rand, va urez un an nou fericit, sanatos si cu multe realizari pe toate planurile. In rest, tot ce va doriti As vrea sa va intreb ceva, de aceea va contactez: De ce v-ati poza langa un mort? De ce ati pune pe facebook aceasta poza? Mi se pare de prost gust si ma gandesc ca poza putea fi vazuta de copii de pana la 12 ani si nu cred ca ar fi dat bine. Astept un raspuns… poate exista o logica in spatele acestei actiuni. Numai bine!

Tuesday 8:29pm fotografia este de la inmormantarea bunicii mele; imi apartine, deci este personala, dupa cum si profilul meu si ceea ce postez; celelalte doua persoane sunt din familia mea (matusi). Doamne ajuta!

Leave a Reply

