Omul si Masina


Am tot amanat scrierea acestui material..dar de lene.
Uite ca conjunctura ultimelor ore ma face sa nu o mai aman si sa dau frau liber cuvintelor (ca, deh, am talent).

Deci, fiind inginer, va explic succint si simplificat ce inseamna o masina astora cu puta mica, disfunctii erectile sau copilarii in care v-au lipsit multe .

O masina, fie ea Dacie 1300, 1310 sau Range Rover ori Audi Q7 e bazata pe acelasi principiu: o caroserie, un motor (niste pistoane, intr-un ciclu de niste timpi, majoritatea in 4, ..dar mai e mazda un pic mai speciala, in fine, nu divag ca oricum n-ati intelege), 4 roti.

Difera intre ele prin designul caroseriei, performanta motorului (capacitate cilindrica si cai putere).

DAR, in principiu, o masina e o masina, o chestiune care ar trebui sa care un om din punctul X in punctul Y.

Pentru unii trebuie sa fie si stilata, sa aiba un design misto, o putere mare, etc.

Majoritatea celor care vad intr-o masina ALTCEVA decat o chestiune care ar trebui sa care un om din punctul X in punctul Y sunt oameni care nu pot iesi in evidenta prin altceva, oameni prosti, oameni carora in copilarie le-au lipsit multe, oameni care au disfunctii erectie, si asa mai departe.

Ei bine, din categoria asta se recruteaza smecherii din trafic. Acei oameni care, daca ar fi pe jos, nu ar gasi motive sa se lege de tine, dar, ca soferi, gasesc tot felul de pretexte sa se dea “macho meni” atat fata de pietoni, cat , mai ales, fata de alti soferi.

Nu numai atat, dar bazaconiile astea de pe creierul lor genereaza si o groaza de evenimente neplacute, de la accidente si altercatii in trafic, pana la decese.

Adica, oamenii astia omoara alti oameni. Multi dintre ei nevinovati.

Intelegeti odata pt totdeauna: o masina e constituita dintr-o bucata de fiare, chit ca voi o considerati etalon de avutie: cu cat e mai scumpa cu atat va credeti mai smecheri.

Breaking news: tot aceeasi oameni sunteti: va duceti la wc , mancati, dormiti, beti apa, si cu masina, si fara, iar ultimul model de BMW fata de primul model de Dacia difera doar prin design si performanta, principiul motorului este acelasi din anii 1950.

Boilor!

Ati inteles?

Nu sunteti cu nimci mai speciali decat restul oamenilor, chiar daca societatea a creat premisele unei astfel de categorisiri pe astfel de criterii.

Incetati a mai omori alti oameni!

Incetati a va mai crede speciali. De aici porneste totul! Nu e nimeni special (poate decat eu).

Sau macar faceti-va un tatuaj, un piercing, sau, pula mea, extirpati-va un coi.

Dar NU va mai dati rotunzi pe sosele cu gramada voastra de fiare.

Ca bagati in cimitir si oameni nevinovati, in afara de voi, BOILOR!

Advertisements

One response to “Omul si Masina

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s