Hostway-exemplul tipic de brand batjocorit de incompetenta mioritica.


Hostway-exemplul tipic de brand batjocorit de incompetenta mioritica.

In english, briefly:

Hostway Romania has poor services, they claim they do not keep LOGS and SITE BACKUPS!!!

Is this for real??

Some friend of mine told me at the begining of this year to move my sites to hostway, because he heard they have top hosting services. So I did. Wrong move:

A fresh site, installed on their servers, was unfunctional: I could not upload products on it, because when I tried uploading a picture it freezed. I opened a ticket and they replied this is not their fault, and closed the ticket. I opened another ticket, via email, adding the webdesigners in the loop. After a long ping-pong of emails they fanally acknowledged their CPU was at 100% when the picture was resezed, but refused responsability, saying that the resize script was faulty.

The webdesigners replied it is a small, simple script, used in thousands of sites and never had problems.

Only after two weeks (14-28 june) they found a solution by telling me to upgrade the server, and doubling my costs. In this time my employee was paid, but he could’t work on the site.

I forgot this issue and moved on, only ti find out today (12 sept) that this is not a singular issue.

Another site of mine, hosted at Hostway Romania, was forking fine when accesed directly, but redirected (to a poker site) when accesed from querries from google. I opened a ticket via email with subject “Virused site”, but Hostway Romania replied with an email with another subject, with other persons in CC (thus breaking Confidentiality policy), saying that site does not redirect and that this is not thei problem, and closed the ticket.

I called them and asked them if they could at least help me with some logs or a backup, telling them that I haven’t modified my site for a long thime, thus being surely virused or hacked.

They replied, simple as that: “we do not keep logs or backups, it is your duty to keep logs and backups!!!”

The call was made to number 0724678464(072HOSTING) at 15:36 on 12 sept-13.

Say whaaat?

A hosting company that does not keep BACKUPS and LOGS is NOT  hosting company.

I do not reccomend hostway romania to anyone!!!

In ROmanian:

______________________
E un lucru cunoscut ca multe multinationale isi deschid fialiale in Romania pentru mana ieftina de lucru, e cunoscut ca multi romani sunt net superiori la competenta fata de angajatii acestor firme din tara-mama, dar este la fel de cunoscut ca si mai multi romani efectiv isi bat joc de numele unui brand cunoscut.

Un exemplu mai mult decat elocvent este cel al Hostway, o companie renumita si apreciata la nivel global pentru serviciile de webhosting oferite.

In revista Capital, la inceputul acestui an a aparut un scurt material cu titlul: Hostway România prinde locul 8 în topul celor mai de încredere companii de hosting

Dar motivul este urmatorul:
“Locul 8 pe care se clasează Hostway România de data aceasta se datorează faptului că în luna februarie, serverele companiei  au înregistrat o rată de failed requests de numai 0,024% şi o conexiune excelentă de 0.154 secunde.”

Este vorba asadar de uptime-ul serverului si viteza de acces.

Dar hai sa va expun experientele mele personale cu acest serviciu din Romania:

Dintr-o eroare pe care multi ar fi tentati sa o faca (mi-a spus cineva sa ma mut neaparat la ei, ca “uite ce firme au site-urile gazduite la ei, si uite ce renumiti sunt”) am acceptat sa imi gazduies site-urile la ei, desi aveau preturi net superioare serviciului meu de hosting de la momentul de atunci, de care eram multumit.

Dar am zis sa incerc.

Modalitatea greoaie de deschidere si urmarire tichete deja mi-a pus un semn de intrebare, asta s-a intamplat cu ocazia migrarii site-urilor.

Insa la foarte scurt timp au inceput sa apara problemele:

Un site de-al meu, proaspat iesit de pe “masa de lucru” nu functiona. In sensul ca, in momentul in care incercam sa uploadez poze, se bloca complet.

Am deschis ticket de asistenta la hotway, acestia declinandu-si competenta

Se intampla pe 14 iunie 2013.

Pentru ca refuzau sa recunoasca faptul ca e de la ei, am introdus in bucla si patroana firmei de webdesign care mi-a realizat site-ul. Portofoliul acesteia din urma si modul in care arata site-ul m-au facut sa cred ca e putin probabil ca ceva sa fie in neregula cu site-ul.

Dupa un lung schimb de emailuri cu Hostway, pana la urma au recunoscut ca serverul lor are incarcare pe procesor (CPU) de 100% atunci cand incerc sa incarc o poza, dand vina insa pe scriptul de resize poze.

A inceput un proces de ping pong intre mine, firma de webdesign si Hostway.Scriptul era unul banal, iar solutia a venit dupa 2 saptamani, pe 28 iunie, cand cei de la hostway mi-au oferit ca singura alternativa un pachet superior de gazduire, dublu la pret, care imi permitea sa incarc poze, insa incarcarea de CPU ramanea peste 80% in monetul resize-ului.

Am zis fie!

Le-a luat 2 saptamani(14-28iunie) sa gaseasca o solutie, dupa ce au dat vina pe orice si oricine altcineva decat pe ei.

Timp in care angajatul care trebuia sa puna produse pe site si-a luat bani degeaba, caci nu avea cum sa puna.(da, este vorba de un magazin online)

Am trecut peste, am zis ca imi cer 400 de ron lunar pt un site sipmplut pentru ca sunt o mega firma de hosting cu servicii ireprosabile.

Dar, pe 12 septembrie, patesc o nepatita:

Un alt site gazduit la ei este virusat. Functioneaza accesat direct, insa intrand pe el din google redirectioneaza catre un site de poker.

Deschid ticket via email, la care mi se raspunde sec: “Nu tine de gazduire.Site-ul nu redirecteaza”

Eu trimit un email cu un subiect si destinatar, ei raspund la alt email, cu alt subiect, cu mai multi destinatari externi, incalcand si politica de confidentialitate.

Ii sun si le vorbesc civilizat, iar in momentul in care aud numele site-ului ni se raspunde sec: “ati ridicat problema pe email si vi s-a raspuns!”

Le pun in vedere ca eu nu am accesat site-ul si ca acesta este in prezent virusat, ca redirecteaza si ca ma pot ajuta macar cu un log sa vad ce fisiere au fost modificate sau cu un backup sa restaurez o varianta nealterata.

Mi se raspunde ca nu tine de ei sa tina log si backup, ca trebuie sa tin eu asta!!!!!!!!!!!

Nici macar o firma de hosting de cartier, nici macar un cunoscut de-al meu, persoana fizica, ce gazduieste site-uri d-ale prietenilor nu fac asa ceva. Este de domeniul ESENTIALULUI sa tii backup si log cand oferi servicii de hosting!!!

Una peste alta, o sa le fac plangere la OPC si o sa reziliez contractul, si ma voi reintoarce la Webfactor, care, personal, mi s-au parut cei mai buni provideri de hosting: Intotdeauna au raspuns prompt, cand am avut probleme asemanatoare m-au sunat chiar si in zile de duminica sau de sarbatoare.
Mai mult, pentru o cunostinta de-a mea au activat temporar un pachet superior pana a facut plata, a doua zi, ca sa nu stea cu site-ul cazut.

Bine, tipii de la Webfactor sunt si din ardeal (Cluj), si sunt si ceva mai civilizati ca taranoii astia din Bucuresti.

Sa iti bati in asemenea hal joc de clientii tai mi se pare nu numai o nesimtire crasa ca individ si reprezentant al unei companii, dar si o batjocura la numele companiei.

In concluzie, NU RECOMAND HOSTWAY nimanui!!!

Pentru dosar, iata ce email le-am dat:

Buna ziua.

1 In primul rand, emailul trimis de mine era trimis catre (Technical Support – Hostway Romania <support@hostway.ro>;) cu subiectul site virusat, dvs ati dat un mail cu un alt subiect catre alte persoane care nu aveau ce cauta in emailul respectiv(de pastrarea confidentialitatii ati auzit?)

2 Raspunsul dvs este unul atat de neprofesional incat nu imi vine sa cred ca sunteti un servicu de gazduire.

3.Daca spuneti ca ati verificat si ca nu exista problema semnalata inseamna fie ca nu va pricepeti(sunteti incompetenti) si nici nu ati verificat, fie casunteti de-a dreptul imbecil.

4 daca spuneti ca nu tine de gazduire, fara sa imi dati alte detalii, si repetati acelasi lucru la telefon, spunandu-mi sec ca nici macar loguri nu aveti, si nici backup, inseamna ca nu va puteti numi serviciu de hosting, cunosc persoane fizice care ofera servicii de hosting mai de calitate decat dvs. Serviciile de loguri si backup sunt ESENTIALE si PRIMORDIALE pentru a oferi un serviciu de hosting.

5. Avand in vedere toate cele de mai sus, precum si experienta anterioara , in care un script simplu de resize fotografii va cauza o incarcare de 100% a CPU-ului, si asta ne-ati spus dupa cateva zile, nici nu ati stiut sa ne spuneti de la bun inceput care este cauza, dand vina pe webdesignerii site-ului (webfuture), facand site-ul nostru nefunctional, pot sa trag urmatoarele concluzii

-sunteti un servicu de hosting DE CACAT, nu am mai intalnit asemenea atitudine si incompetenta la nimeni pana acum.

Solicit incheierea hostingului pentru site, si returnarea contravalorii hostingului pana in zua de astazi

One response to “Hostway-exemplul tipic de brand batjocorit de incompetenta mioritica.

  1. Eu pentru site-uri WordPress am descoperit recent (si folosesc in conditii bune) Simplenet, hosting dedicat WordPress, cred ca singurul hosting dedicat pentru WordPress din Romania.

Leave a Reply

