Fetele din asociatii


Fetele alea care se implica in topt felul de proiecte, de voluntariate, fetele alea foarte active, care nu rateaza niciun eveniment social si care fac parte din tot felul de asociatii….sunt urate cu spume pe ele. Si de cele mai multe ori si grase cat cuprinde.

N-am vazut niciodata o fata frumoasa sa se incadreze in categoria enuntata mai sus.
Si nu pentru ca a fi frumoasa inseamna ca nu are calitatile necesare sa faca parte din asociatii si sa participe la voluntariate, ci implica o viata personala reala.

Nu am nimic cu cele care isi gasesc implinirea in astfel de activitati, care “surogheaza” o pseudoviata in felul asta pentru a umple lipsurile din viata adevarata, dar doar sa nu aibe pretentia ca sunt cu ceva mai deosebite decat fetele normale.

E la fel ca cu tocilarul ajuns expert in cod php doar pentru ca el statea la calculator cat ceilalti copii se jucau, intrucat acestia isi bateau joc de el.

La fel si cu astea. Nu are cine sa le f**a, asa ca isi descarca frustrarile in asociatii studentesti, voluntariate si alte cacaturi.

Va pup!

Glumesc. Nu va pup, ca mi-e sila de cum aratati!

3 responses to “Fetele din asociatii

  1. Si tu cat ai facut voluntariat? O zi, doua poate? Ei bine, eu am lucrat in ONg-uri si nu am intalnit vreo urata, fetele care faceau voluntariat chiar erau frumoase. Deci statistica ta e eronata. Si mai apoi, de ar fi numai urate, unde e problema? Macar ele fac ceva care merita amintit, nu-si etaleaza sanii peste tot.

  2. “vrei sa imi zici ca nu esti in nici o asociatie a studentilor?! dar cum ai sa te dezvolti personal, cum ai sa socializezi, ce o sa zica viitorii angajatori?”
    Bullshit

Leave a Reply

