Micul print


Desi imi aminteam ca mi-am notat si pe blog citate din opera lui Antoine de Saint-Exupéry-Citadela, se pare ca nu mi-am notat decat unul.

Pe restul se pare ca le-am marcat numai pe facebook, am sa revin sa le extrag de acolo si sa le public si pe blog.

In fapt, mai toata cartea ‘Citadela’ este formata dintr-un amalgam de citate.

In schimb, iata ce mi-a placut mie din “Micul Print” (The Little Prince- Antoine de Saint-Exupéry) o carte, poate eronat categorisita drept pentru copii- in schimb critica sociala prezenta in opera a facut-o una dintre cele mai vandute carti din istoria omenirii.:

The novella is both the most read and most translated book in the French language, and was voted the best book of the 20th century in France. Translated into more than 250 languages and dialects, as well as braille,and selling over a million copies per year with sales totalling more than 140 million copies worldwide, it has become one of the best-selling books ever published.

wikipedia

‘…daca ma imblanzesti, vom avea nevoie unul de celalalt. Tu vei fi pentru mine fara seaman pe lume.Eu voi fi pentru tine fara seaman pe lume’

‘Tu deviens responsable pour toujours de ce que tu as apprivoisé’

‘E cu mult mai greu sa te judeci pe tine insuti decat sa-l judeci pe celalalt.daca reusesti sa te judeci drept, inseamna ca esti un adevarat intelept’

‘Sunt sase ani de cand prietenul meu a plecat cu oaia sa.Daca incerc aici sa-l descriu, o fac pentru a nu-l uita.E un lucru trist sa uiti un prieten.Nu toata lumea a avut un prieten’

3 responses to “Micul print

  1. “Timpul pe care l-ai petrecut cu trandafirul tău este ceea ce face ca trandafirul tău să fie atât de important”

    “Însă ochii sunt orbi. Trebuie să cauți cu inima.”

    “Floarea mea e efemeră, își spuse micul prinț, și nu are decat patru ghimpi ca să se apere de lume! Iar eu am lăsat-o singură acasa!”

    “-Unde sunt oamenii? […] Esti cam singur în deșert…
    -Ești singur și printre oameni, zise șarpele.”

Leave a Reply

