Vineri


Vineri

Privind în urmă la ce-a fost
Chiar realizez că toate-au rost
Vineri, e prima zi în care
Vise se nasc, nimic nu moare

Vineri – e ziua în ce negreşit
Oricare vis s-a împlinit
E ziua-n care am putut
S-te ţin în braţi, să te sărut

Doar vinerea, atunci eu pot
Să mă transform, să îţi spun tot
Să ţin în mână-un telefon
Să îţi compun, să nu am somn

E ziua-n care te-am aflat
La colţ de strad’ te-am aşteptat
Din ceaţă tu ai apărut
De mân’ m-ai luat, şi ne-am pierdut
În ceaţa ce mai deas’ era
Odată ce-am intrat în ea

E vineri, sunt îndrăgostit
Eu te-am chemat, tu ai venit
Şi ţi-am zâmbit aşa suav
Căci numai ” Friday I’m in love! ”

Leave a Reply

