Realitatea cea dureroasa


Am 984 de persoane in lista de Ymessenger, dintre care peste jumatate de sex feminin.

Demult, am dat un mass care suna asa:”Cand te-ai prostituat prima oara?”

In afara de una, nimeni nu mi-a raspuns. Iar aia mi-a scris:”Porcule, cum iti permiti? Du-te dracului de idiot!”

Ghici ce? Aia era o prostituata. O curva.

E fix la fel ca si in realitate, la fel ca si cu statusurile mele de pe facebook/articolele de pe blog.

Se ataca si ma jignesc cei care se regasesc in ele

Pentru ca sunt ale dracului de reale, si ale naibii de dureroase pentru acestia din urma!

{de aceea, va invit sa suferiti in continuare in tacere}

One response to “Realitatea cea dureroasa

  1. In general, persoanele care reactioneaza cel mai agresiv sunt si cele mai vulnerabile… Cat despre sentimentul regasirii intr-un text scris la general se poate discuta muuuult, pentru ca el arata, in egala masura, ca oamenii sunt si idioti, si egocentrici….

Leave a Reply

