multipost II


Cica Becali a primit 200 de scrisori la puscarie.

Acum poate oricine sa-si dea seama cat de imbecili sunt sustinatorii lui.

Pai ei nu stiu ca Becali nu stie sa citeasca???

—-

A da o stire despre Huidu care scrie pe blog cu atatea agramatisme incat iti vine sa ii curmi suferinta, e ca si cum ai da o stire despre Becali. Dar, stai!

Asta-i presa din Romania!

—-

Iar astora…astora care zic sus si tare: Brasov, cel mai jmecher oras din Romania, Brasov, cel mai frumos oras…n-as putea decat sa le doresc sa isi traiasca toata viata acolo!

E o p**a cel mai frumos oras, e un c@c@t!

—-

Cunosc niste foste colege de generatie, taranci de teleorman, care nu stiu aproape o boaba de engleza, dar au prieteni straini.

Ce relatie intelectuala si proFUNDa cred ca au…

—-

Foarte (ne)tare! Cu prilejul zilei copiilor, la spectacolul organizat de municipalitate, pe langa melodia “mai da-te-n dragostea mea” mai canta o melodie ale carei versuri sunau ceva de genul:

“Imi place soarele si cerul

Imi place stelele si luna.”

Si apoi te miri de ce traim intr-o tara de aurolaci, unde copii fac copii, si elevii de a 12-a nu stiu nici macar sa completeze corect cererea de inscriere la Bacalaureat.

Noroc cu parintii.

Oricum, numai ei sunt de vina pentru cum sunt generatiile din urma.

—-

Fetele care spun: ” eu nu las pe nimeni sa ma atinga! ” ajung cele mai mari curve!

—-

Cand citesc stenogramele discutiei dintre directorul Antena si Administratorul RCS&RDS imi vine sa plang.

Zici ca sunt doua personaje dintr-o schita de Caragiale.

Doua personaje sinistre.

Si iata ca asta-i realitatea:

(…): Mita, asta!? Mita, mita!?

Alexandrescu Sorin: Da. Domnule…

(…): Randul trecut ati zis spaga. Acuma mita.

Alexandrescu Sorin: Eu am… eu contractu’! Eu am contractu’! Eu am contractu’. Sunt singurul om care are acest contract in mana!” …………………………………………………………………………….. Alexandrescu Sorin: Domnu’… Crede… Crede… Credeti-ma… Domnu’(…), credeti-ma ce va spun: luptele astea, credeti-ma, nu sunt bune… nu sunt bune la nimic!

(…): Da domn’e, e banu’, domnu’ SORIN! E bani multi…!”

“(…): Ce sa zic? Ce zici la avocat? Zi, matale, zi. Ca sa am eu garantie ca n-o sa mai fiu denigrat.

Alexandrescu Sorin: Deci, credeti-ma ce va spun, lucrurile astea le punem impreuna cu avocatii pe hartie si le blindam. Exista modalitati de-a face asa ceva. Exista clar. Exista clar! ……………………………

—-

Acum e perioada in care se termina liceele, se fac banchetele, si toti aia care pana acum se taguiau in diverse localuri o sa devina, oficial, someri cu acte in regula.

Adica ei viseaza la absolvirea bacalaureatului, admiterea la o facultate care cred ei (sau le-au spus parintii lor) ca e buna, apoi gasirea unui loc de munca si a unui sens in viata.

Ahahahaha. Am glumit.

O sa intre ca prostii la facultati platite, o sa o tina in chefuri, si dupa aia tot someri cu acte in regula au sa ajunga.

Va doresc distractie placuta!

 

Urasc oamenii care imi stau in cap

Ii stiti pe oamenii aia care, atunci cand esti asezat, fie sa servesti masa, fie la birou, vin si stau, in picioare, pe capul tau?

Le spui sa ia un loc, si ei spun ca nu e nevoie.

Ba e nevoie, futu-ti mortii ma-tii, ca imi stai pe creier!

Si nu te mai holba in monitorul meu, du-te si holbeaza-te in al tau!

Stiu ca afiseaza ceva infinit mai putin interesant, ca doar e legat la calculatorul tau, pe care il utilizezi tu, cu creierul tau de vita proasta.

Ia un loc in pozitia sezut sau te fac eu sa adopti pozitia culcat. In cosciug!

 

 

Mai intai invatati sa faceti poze, apoi puneti pe fotografiile voastre mediocre Numelevostrudeprosti Photography
Si ce mai radea toata presa de OTV, atunci cand a inceput ascensiunea cu cazul Elodia.

Acum, toata presa e fix ca OTV, de la trustul PRO si pana la Antena 3.

Toate titlurile si continutul editorialistic sunt specifice stilului pionierat in Romania de OTV.

Nu mai vorbesc ca toate stirile sunt si cu Elodia.

Toata presa din Rromania e un OTV tras la indigo, intrucat tot publicul consumator este publicul tinta OTV de odinioara. Care si atunci numara cateva milioane bune de persoane cu retard mintal.

Leave a Reply

