B C & Radu Alexandru = LOVE


(Preluare pamflet) 

Ajutați-mă să scap de o nebună. Super serios.(Preluare pamflet)

Nu scriu chestii legate de viața mea personală dar deja nu mai pot.

Acum doi ani și ceva mă ia una pe net că ar vrea să bem o bere că are drum prin București pe la niște rude. Am zis că n-are cum să strice. Oricum ies, ce mare căcat se poate întâmpla. Eram mai naiv pe atunci.

Tăcea, așa că nu m-a deranjat să o iau după mine. M-am dus la B52 că aveam mulți prieteni pe acolo. Am băut cu oamenii, era și ea prin jur. În continuare, nimic deranjant.

Fiind cu o mahmureală în 5 dimensiuni în mine am zis să mă car repede. Ea că nu vrea să-și mai trezească rudele, dacă pot să stau cu ea până la 6 dimneața când îi pleacă microbuzu spre deundecăcat era. Dabine. Da nu mai aveam chef de club. Mai stăm vo 2 ore la mine, mai liniște.

Și de aici devine complet dubios. Începe să îmi spună că de fapt ea nu avea treabă prin București și de fapt a venit să mă vadă special pe mine. Simțind că eram pe o gheață subțire peste un lac de nebunie profit că era fix ora care trebuie și o duc la taxi. Pericol evitat, zic eu.

Pe dracu.

Jumătate de oră mai târziu, în lacrimi la mine la ușă că mă iubește. Mi se pare hazliu. Îi explic că nu are cum, că abia ne cunoaștem și am schimbat câteva replici în silă și atât, că e beată, să se ducă frumos la maxi taxi câ-i trece. Asta era acum 2 ani.

Începe să mă ia cu SMS-uri și mesaje dubioase pe net. Îm dau seama că e mai nebună ca un sac de viezuri și îi dau block pe toate chestiile.

Și mă trezesc cu ea la ușă.  Îi zic că n-am nimic de discutat cu ea și să își plimbe hoitul din care înțelege că ar trebui să-mi campeze ușa vreo 5 ore în toiul iernii după care să urle la vecini și să zgârie la uși. Cum se uitau toți vecinii la mine cu chef de șou, nu vreau să le dau satisfacție. Sun la 112, explic că am o nebună la ușă care nu se cară. Vin și o iau. Jumătate de oră mai târziu era înapoi la ușă, zgâriind.

Și trec doi ani în care constant vine de la mama dracu de unde se agață harta în cui să îmi zgârie la ușă și să îmi lase scrisori pe care ori le arunc direct ori le dau la prieteni să râdă. Dar nu le citesc pentru că pula mea, nu dau nimănui satisfacție. Și să îmi deseneze inimioare pe ușă.

Doi ani am zis că nebunul dacă îl ignori la un moment dat dispare. Că genul ăsta de obsesie nesănătoasă și sinistră trece la fel de brusc cum a apărut. Pe dracu. Acum câteva luni intru prin folderul de thrash din mail. Și văd o sacoșă de emailuri de la ea. La un moment dat, pe la începutul problemei am făcut un filtru să îmi șteargă direct mailurile de la ea, fără să le văd. Dar ele poposesc în trash vreo lună. Și văd că tipa îmi trimitea constant, chit că nu citea nimeni niciodată, cam 3-4 pe săptămână.

După atâta timp chiar sunt curios ce căcat mai poate spune un om complet nebun despre o întâmplare nesemnificativă de la care au trecut doi ani. Poveste lungă. E greu să rezum.

Pe scurt, Dumnezeu i-a arătat calea și eu de fapt o iubesc dar sunt prea timid să spun cuiva. Dar mă exprim prin muzica pe care o pun pe facebook. Care aparent conține mesaje secrete de la mine pentru ea. Absolut orice melodie care îmi place și o pun la mine pe wall e un mesaj secret de iubire de la mine pentru ea. Nivel de demență: peste 9000.

Acu o lună mă trezesc iar cu ea la ușă. Deja sunt sătul de căcatul ăsta. O primesc direct cu o directă în plex, o iau de gât și o dau cu capul de perete în timp ce deschid ușa a doua, de care a trecut miraculos pe lângă vecini. Îi mai car vreo două, că am strâns la ură în mine din cauza căcaturilor ei de trebuie exprimată. E justificabil. Am încercat să îi explic ca la oameni că nu, nu a vrut să înțeleagă. Așa că am încercat să-i explic ca la animale. Un animal nu mai vine la tine dacă-i fuți una. Nu o mai faceți pe damezele, a fost logic. Plus, i-am dat mai mult să o sperii, nu să zacă.

Pleacă și imi dă sms că e în parc și vine și la runda a doua. Că a văzut ea că în timp ce o băteam zâmbeam, deci îmi place de ea.

Era o grimasă.

Din fericire nu a mai venit. Eu nu-s un om calm. Bine că n-a venit. Mi-e atât de silă și scârbă de ea.E foarte probabil să o omor data viitoare când mă trezesc cu ea la ușă. Simt că e singurul mod în care pot scăpa de ea.

Și de o lună îmi trântește semeseuri încontinuu care îmi fut tot cheful de viață. Că sunt io vesel și fericit în ale mele și jeap, un căcat de mesaj de la nebună care să îmi strice buna dispoziție.

Să vă dau două un exemplu de ieri, să înțelegeți de ce îmi vine să vomit că sunt despre mine:

“mai mult decat parintii tai te iubesc eu. Si am sa te iubesc cu adoratie, seflessly, neobosita. Ai sa fii beat de iubire”

O PERSOANĂ CU CARE AM SCHIMBAT TREI VORBE DESPRE NIMIC O DATĂ ACUM DOI ANI.

Nu vreau să recurg la rezolvat probleme pe internet dar altă soluție nu mai am. Cu explicat nu a mers. Cu bătut nu a mers. Și simt că data viitoare când mă trezesc cu ea la ușă n-o să mă mai pot abține să dau doar să se sperie. O să dau să zacă. În același timp sunt conștient că e o persoană nebună la modul clinic. Că oamenii bolnavi trebuie ajutați sau căcat.

Dar am să las la alegerea voastră ce e de făcut.

E clar că femeia are nevoie de ajutor specializat. De internat nu o să se interneze singură. Aș fi vrut să pot rezolva singur problema dar nu pot. Ajutați-mă să îi găsesc rudele. Trebuie să o cunoască cineva.

O cheamă B. C.
Are vreo 24 de ani
A terminat liceul Alexandru cel Bun din Gura Humorului în 2008
E la medicină în ultimii ani la Târgu Mureș
numărul de pe care mă tot sună e 0744214693

Medicină. Niște oameni ar putea să încapă într-o zi pe mâna unei nebune care de doi ani îmi scrie despre cum Dumnezeu vrea ca ea să facă copii cu mine.

Dacă vreuna din informațiile de mai sus vă ajută să o identificați, vreau neaparat telefonul unui părinte. E problemă lungă. Trebuie să explic cuiva responsabil și rațional că trebuie internată în primul rând pentru binele ei.

Ceea ce mă duce și la soluția a doua, care se referă strict la binele meu

Vă dați seama că aș prefera să nu trebuiască să îi explic unui domn că fiică-sa e complet dementă și trebuie internată. Prefer problema să se rezolve de la sine. Așa că întâi am încercat să o ameninț că pun poze cu ea în pizda goală pe internet să o fac de căcat dacă nu mă lasă în pace.

De unde am asemenea poze? De la ea, evident. Încercam să caut o poză cu ea, în caz că sunt nevoit să scriu căcatul asta ca soluție finală. Că am vreo lună de când mă bate gândul să apelez la popor ca Dan Diaconescu.

Conturile de pe care mă stresează erau fără poze. Așa că i-am zis să îmi trimită unele. Evident că mi-a trimis în pizda goală că e nebună. Nu vă bucurați prea tare că-s grețoase.

Așa că dacă vreți doar să vedeți lumea în flăcări, vă rog să o stresați cu niște telefoane. 0744214693 . Sigur sunt niște oameni plictisiți pe aici care ar vrea să se distreze cu o nebună.  Poate face o obsesie pentru altcineva. Poate unu la fel de nebun ca ea, ca sunt pe aici. Dacă nu, măcar poate îi stricați somnul cum mi-l strică și ea mie.

Uitați SMS-UL cu care m-a trezit acum de m-a făcut să scriu textu ăsta.
mai mult decât să râzi de mine pe site nu ai ce face. Sigur o sa fiu suparata, dar o sa-mi treaca repede si N-AI SA SCAPI NICIODATĂ DE MINE. Pentru ca te iubesc asa cum ar trebui sa te iubeasca toate: cu indrazneala si disperare. si supunere, deseori

îmi vine să vomit și să omor pe cineva când aud maimuța asta nebună care nu mă cunoaște și pe care nu vreau să o cunosc cum mă agresează cu căcaturile ei. Am vorbit cu ea mai puține cuvinte la viața mea decât are textul ăsta. Cât de dementă să fii ca să fii așa?

AJUNGE. vreau să scap de boala asta cronică care apare din când în când să-mi fută dispoziția. E un fel de herpes.

Și sunt sigur că printre voi sunt niște oameni mai demenți decât ea. Bun.

O cheamă B. C.
Are vreo 24 de ani
A terminat liceul Alexandru cel Bun din Gura Humorului în 2008
E la medicină în ultimii ani la Târgu Mureș
numărul de pe care mă tot sună e 0744214693

Distrați-vă cum vreți cu informația asta.

Sincer, nu îmi pasă dacă o calcă cineva cu mașina sau ajunge internată la spitalul de veseli. Ambele opțiuni sunt la fel de bune pentru mine, dar una dintre ele trebuie să se întâmple, că de la sine nu se rezolvă problema.

Ori îi găsiți părinții pentru ea și pentru mine, ca să încerc să îi conving să o ducă la un psihiatru, ori o terorizați până tace, că merită. Dar hai să mișcăm ceva că mie mi s-a acrit.

Serios. Am nevoie de ajutor. E prima dată și e pe bune.

Și dacă planul vostru e să o călcați cu tractorul, aparent a mai încercat cineva și n-a funcționat. O să încerc să găsesc poze și cu fața ei. Uitați ce se bucură că îmi trimite poze cu rahitismul . le-am făcut super mici, să nu vă fac greață decât dacă vreți neaparat și apăsați pe ele.

Disclaimer: Acest text, ca si persoana care l-a redactat, este un pamflet, si trebuie tratat ca atare !

Orice asemanare cu persoane care cred ca exista in realitate este pur intamplatoare!

4 responses to “B C & Radu Alexandru = LOVE

  1. Nu-ti face griji ca nu a batut-o laba trista ala de radu e figurant numai pe net in realitate e un timid penal.

  2. Mama tata. Am verificat acu nr. de telefon si confirm ca o cunosc, mi-a facut si mie niste faze mai dubioase dar nici nu ma gandeam ca-i asa dusa frate. Ii cunosc si ceva rude din intamplare, cum te contactez radule?

  3. E o poveste foarte exagerata a ceeea ce s-a intamplat defapt.
    O cunosc si nu e cum zice cretinul asta.
    O fata super

Leave a Reply

