Culori


Am o mână verde şi una roz. Limba mea e albastră. Ochii… gri. Pe masă stă aplecat Johnnie. Uneori îl apuc de gât şi îl simt cum zâmbeşte. Mă hrăneşte cu un anestezic foarte puternic pe care îl simt în amigdale, apoi în stomac şi apoi în artere… Inima îmi bate ciudat. Inima e roşie iar bătăile ei sunt turquoise… Pe jos e o carte. Idiotul… Ironic, aş putea spune… Idiotul e pe jos iar Walker e câteodată la mine în gât, apoi în stomac, alteori la mine în mână. Johnnie m-a învățat să nu  mă tem de cuvinte. Până la urmă, nu e nimic mai normal decât să spui ce simți. Fumul urcă spre tavan, lăsând în urmă mesaje mistice. Țigara îmi arde mâna verde… Și degetele îmi devin portocalii. Mă duc în cadă. Am umplut-o cu apă arămie. E caldă. Johnnie vine cu mine. Îi place să stăm împreună în cadă. Și mie îmi place cu Johnnie. Mă anesteziază și nu spune nimic…. niciodată. Îmi place Johnnie pentru că nu are nimic să-mi reproșeze. Nici eu lui… Deasupra noastră plutesc aburi violet și rotocoale de fum dintr-o țigară pe care am uitat-o undeva. Cred că a rămas în Idiotul ca semn de carte. Asta e… De undeva trebuia să înceapă și revelația… Mă usuc în apa arămie… Pe frunte îmi alunecă frunze albastre. În amintire îl am pe Jim… El îmi domină toate gândurile. Uneori cântă ceva despre noi. Și știu că ne-a citit bine: “The time to hesitate is through/No time to wallow in the mire/Try now we can only lose/And our love become a funeral pyre”. Am un zâmbet gri. Și o piele amară… Prin apă trec pești multicolori… Mi-e frică de ei. Jim e departe iar Johnny e tăcut. Picioarele mi-au înțepenit. Nu pot să mă ridic din apă și apa crește până peste tavan. Aud cântece sub mine și poeme deasupra mea… Sunt plină de versuri. Le simt în gât… Mă sufocă. Nu-mi pasă. Asta e cea mai înaltă formă de iubire. Faptul că nu-mi pasă…

 

By Camy

Leave a Reply

