Politicozitati subpielice


Stiu ca am mai scris ca imi displac vecini sau prezumtivii vecini care incearca sa fie politicosi cu tine, doar ca te vad prin scara lor.
Imi provoaca sila oamenii peste masura de politicosi, care sunt asa doar din motivul de a otine un avantaj de la tine:
-Vanzatoarele care incerca sa faca glumite cu tine ca sa revii la ele la magazin, desi mie mi se rupe de politicozitatile si bagarile lor in seama, eu vreau doar sa imi iau de acolo ce am nevoie, nu sa fac conversatie inutila si penibila.
-Oamenii de serviciu de pe scara care incearca sa-ti intre in gratii ca sa ii sustii in cazul in care asocatia vrea sa ii schimbe.
-Subalternii de la locul de munca, despre care nici nu mai are rost sa discutam motivul pentru care incearca din rasputeri sa iti intre pe sub piele.

Si, in general, oricare om caruia nu ii pasa daca mori in secunda doi, atat timp cat pe el nu il afecteaza, dar care incearca sa fie extrem de politicos cu tine cat timp poate obtine un avantaj din asta.

Din contra, eu destest astfel de politicozitati, o sa obtina efecul invers toti astia in ceea ce ma priveste.

Leave a Reply

