Salariul meu e mai mare, ba nu! Al meu e!


Cat de penibili sunt cei care se masoara in salarii: sunt ca doi copii cu sindromul down care se cearta pe tema a carui bala de saliva e mai frumoasa.

O fosta “prietena”, careia i-am spus ca lucrez pe 530 ron +bonuri de masa a gasit de cuviinta, in cadrul unei discutii contradictorii, sa arunce fraza:”Nu iti mai permite discuti din astea cu mine, eu cred ca nu ai dreptul, cat timp eu castig putin peste triplul salariului tau”

=)) Iar tipa locuieste in Bucuresti!
Si a simtit nevoia sa se laude cu venitul asta lunar =))

Ii confer eu premiul drept cea mai frumoasa bala dintre cele mai frumoase bale care s-au scurs vreodata din gura stramba a unui retardat, la masa verde.

Leave a Reply

