Q&A


Pentru ca, de-a lungul timpului, am tot primit mesaje private de la tot felul de…pedanți, am sa fac o postare de Q&A. Pentru ei si pentru familiile lor.

Q: Te crezi destept, smecher, mai interesant daca tu te plimbi prin parc si citesti si noua ne place sa ne jucam pe PC sau sa mergem la localuri?

A: Da, si chiar sunt!
—-
—-
Q: Te crezi destept, smecher, mai interesant daca tu nu fumezi si noi da?

A: Da, si chiar sunt!
—-
—-
Q: Cine iti da tie dreptul sa judeci sau sa jignesti?

A: Eu! E dreptul meu la opinie!
—-
—-
Q: De ce nu iti scrii la descrierea profilului ce seriale iti plac, ce pasiuni ai, ce iti place, ca sa stim si noi si sa nu intram in colimator, ca sa ne jignesti?

A: Nu imi spune nimeni ce sa scriu sau ce nu, e fix problema ta daca te simti jignit. In plus, am regulile alea de profil pe care le poti citi, asta daca ai puterea de a intelege.
—-
—-
Q: Te crezi superior daca noi ascultam manele, si tu nu?

A: Infinit!

—-
—-
Q: Pot sa iti zic ce parere am eu de Q&A-ul tau?

A: NU! Ca ma doare fix in Sics!

Pa!

Leave a Reply

