Foame existentiala


Aseara, in zona unirii, cea mai aglomerata zona din Bucuresti din perioada asta, am vazut un individ tip pitecantrop care a aparut din neant, si se tot ciondanea cu un tigan cu sacosa de carrefour din aia mare.

Am sesizat imediat situatiunea: ala avea numai zambile si ghiocei in sacosa, si mai avea 2-3 tiganci cu el care le vindeau ambulant pe trotuar.

Individul iritat i-a gonit in alta zona, caci in zona aia isi vindea el la taraba acelasi tip de flori.Ma rog, altcineva vindea, el era latraul de serviciu.

Apoi mi-am amintit de latraii special angajati de catre companiile de transport sa ii bata pe soferii altor companii sau soferi de ocazie care vor sa ia clienti din zonele respective.

Apoi m-am gandit la taximetristii care se bat pe clienti.

Apoi la doua avocate la Curtea de apel Bucuresti care se tiganeau in ultimul hal pentru un dosar, de pe urma caruia ar fi putut castiga un maxim de 150 de ron.

Si stiu ca toata lumea asta e!

Si nu m-am mirat acum cand am observat ca mi-a fost infectat unul din site-urile pe care le detin, care e pe pozitia 1 in google la query-uri vitale.

Foame mare…resurse din ce in ce mai putine..oameni din ce in ce mai multi…

Leave a Reply

