Prostii satului


genial2

Stiu ca am scris mai demult despre doar una dintre “desteptii satului”, dar se pare(nu se pare, chiar asa e) ca este reprezentativa pentru populatia actuala.

Inculti, agramati, cretini, imbecili, sferodocti, submediocri, cocalari, tarani prosti…e plin de ei pe intreaga planeta, dar si in Romania, precum si in judetul Teleorman (slava Domnului ca multi dintre ei au plecat in tari straine, preponderent Italia si Spania)

Prosti..da’ multi…numai ca acum sunt si mai multi decat pe vremea lui Lapusneanu.

Si se raliaza.

Iar imbecila din captura de ecran este genul tipic de submediocru care nu e in stare sa-si recunoasca greselile.

Mai trist este ca majoritatea decide.

Asa ca aceasta poza a fost scoasa de pe facebook, la fel cum postari cu statusuri personale au fost scoase de pe Facebook, la fel cum filme absolut decente au fost scoase de pe youtube, la fel cum in viata reala esti dezavuat si pus la colt in cazul in care scoti capul din mocirla de mediocri si submediocri.

Regulile sunt facute, precum si puse in aplicare, de catre majoritate.

Iar majoritatea..este multa. Ca “e” multi.

Numa’ ca noi trebuie sa fim mai vocali.

Si sa nu le mai permitem.

Gunoaiele, la gunoi!

7 responses to “Prostii satului

  1. Alexandria, Teleorman, Romania shared Alexandria, Teleorman, Romania’s photo.
    4 hours ago
    TINERI SI BATRANI LA PROMEDATA SI CATRE LOCURILE MUNCII SI SCOLII, PE PLATOUL CENTRAL ALEXANDRIA – ti se pare scris intr-o neaosa limba romana?

    asta e prietena ta, de aia nu spui nimic? si se da bine pe langa tine?(eu am bun simt, si nu-i dau numele): “eu il cunosc foarte bine de la mama mea stiu povestea lui foarte bine pot zice povestea mea cu el care ma inpresionat si sa nu ma intelegeti gresit nu ca sa ma mandresc el este …”

    “Alexandria, Teleorman, Romania · 1,310 like this
    Yesterday at 2:37pm ·

    Cine locuieste acum in afara tarii, si ii este dor de Alexandria, un LIKE!
    De unde ne-ai dat LIKE?” ti se pare corect gramatical scris?

    “Cine locuieste acum in Italia, si ii este dor de casa, un LIKE” ti se pare corect gramatical scris?
    “Alexandria, Teleorman, Romania
    Yesterday
    Cine locuieste acum in Spania, si ii este dor de casa, un LIKE!” ti se pare corect gramatical?

    “Alexandria, Teleorman, Romania shared Elena Voinea’s photo.
    Yesterday
    Intrarea in Alexandria dinspre Turnu Magurele…
    daca va deranjeaza ca am pus un file…spuneti-mi va rog frumos sterg imediat…” virgule nu exista in marea ta dorinta de a-i invata pe altii limba romana.

    “Alexandria, Teleorman, Romania Copilaria este cea mai frumoasa etapa e vietii
    Yesterday at 9:16am · 1” stiu ca e o greseala de scriere, dar am zis sa o vezi si tu, shit happens

    “Alexandria, Teleorman, Romania Da, intradevar, asa este” Pe mine, invatatoarea, in clasa a II-a (poate ma insel in privinta anului scolar) m-a invatat ca se scrie INTR-ADEVAR, nu intr-un cuvant. Multumesc pentru lectia de limba romana! esti mai tare decat invatatoarea mea!

    “Ne-a placut foarte mult un comentariu la unul din albumele noastre:

    George Pana :acolo am crescut si de acolo ma tragentarina cit o fi lumea si pamintu ” Vai, dar ce mandra esti de comentariul asta pe pagina ta de facebook…nu esti mandra si de limba romana pura in care este scris?

    esti atat de “prinsa” in maretia ta incat nici nu vezi cum oamenii te iau peste picior:
    “Oanta Daniel app… cum de ti-ai dat seama ca-s din “mediul rural”?!?!
    Yesterday at 1:53pm · Edited · 2
    Oanta Daniel lasa-ma sa ghicesc…! sunt consateni de-ai tai?
    Yesterday at 2:02pm · 1″

    premiul …. nu vreau sa scriu urat pe pagina ta: “Alexandria, Teleorman, Romania bravo, mircea alin, ai premiul puliizer”

    “Alexandria, Teleorman, Romania shared Alexandria, Teleorman, Romania’s photo.
    Sunday
    LIKE CUI II ESTE DOR DE ALEXANDRIA, DE COPILARIE.

    LIKE CINE ESTE DEPARTE, DAR NU UITA UNDE ESTE ACASA

    LIKE CINE NU UITA NICOATA DE UNDE A PLECAT.” greseli de ortografie, care ni se intampla tuturor. esti iertata!

    “Alexandria, Teleorman, Romania Razvan Rzv: de la disteanta seamana cu orice altceva decat satul tau de unde esti.
    Alexandria este un oras superb, pacat de taranii ca tine care vin si il strica” pacat ca sunt oameni care au invatat ca se scrie DISTANTA…

    “Alexandria, Teleorman, Romania
    February 20
    Alexandria, Teleorman, Romania, este pagina de Facebook a tuturor celor care sunt mandrii de orasul lor, si nu reneaga locul de unde se trag.” Ops, ti-a scapat un i in plus sau asa ne educi tu?

    “Platoul central, Alexandria!

    Ce oras din ROmania care sa aibe pietonal cu marmura mai cunoasteti?

    Dar din lume?” tii sa ne arati ca stii si regionalisme? in romana literara se foloseste “aiba” 🙂

    Deci cam asta ar fi deocamdata si sper sa te potolesti cu predarea limbii romane si ar fi bine sa stergi si postarea de azi de aici.
    Eu, cand gresesc imi recunosc greseala. Nu inteleg de ce ai sters comentariile mele repede, pentru ca facebook da posibilitatea de a vedea ce s-a editat. Ai sters doar pentru ca nu aveai ce face si te-ai gandit sa te iei de mine. Nu aveai alt musteriu la ora aia si am cazut victima? Faptul ca ai o pagina publica de facebook nu inseamna sa tai si sa spanzuri, sau poate ai facut aceasta pagina pentru a-ti hrani megalomania? De ce ii faci pe toti tarani, semidocti si inculti? Poate ar fi bine sa vezi si barna din ochii tai, nu doar paiele din ochii altora.
    Faptul ca cineva se grabeste, pe facebook, nu inseamna ca este analfabet ci poate doar i-a scapat o litera sau poate copilul l-a tras de mana. Sau poate si-a adus aminte ca are cafeaua pe foc…

  2. P.S. Madalina, intr-adevar, am scris gresit cuvantul “serviciu”. Am spus ca-mi recunosc greselile, uitasem sa scriu asta in comentariul anterior.

    • poate m-am grabit si nu te cheama Madalina, dar asa am desus din pagina de facebook, my mistake daca nu te cheama Madalina 🙂

  3. Banuiesc ca o sa stegi si comentariile astea (nu stiu daca se poate, banuiesc ca da, odata ce este blogul tau), dar m-as bucura daca le-ai citi inainte. De ce stergi comentariile care te deranjeaza? Oare nu poti face fata unei discutii si preferi sa tai de la inceput? De ce nu ma mai lasi sa postez comentarii pe pagina de facebook, ti-e frica de o discutie directa si de ce ar putea ceilalti sa creada/vada? De ce nu o mai lasi pe Ligia (nu-i dau numele intreg aici) sa comenteze? Pentru ca ai vazut ca este prietena mea si te gandeai ca imi ia apararea? Nu ca as avea nevoie, dar daca cineva imi ia apararea, poate inseamna ca multa lume este impotriva ta. Faptul ca la multe poze tu scrii de mediul rural, deranjeaza. Asa ca, domnisoara “de asfalt”, inceteaza cu astfel de lucruri si nu mai blama persoanele gen Cristina Bazavan care scrie lucruri adevarate despre Alexandria. Tu te incadrezi asa bine in peisajul descris de Cristina, incat, chiar daca nu stiam nimic despre tine, banuiam ca esti din Alexandria.

  4. Si ca o incheiere la tot ceea ce am spus mai sus…Exista un blog, care are ca motto: “Unde se termina logica, incepe Teleorman”. Desi iubesc oraselul ala, aruncat undeva in campie, imi pare rau sa recunosc ca motto-ul de mai sus i se potriveste perfect.
    Si nu ma cert, poate la inceput eram tentata sa fac asta, pentru ca ceea ce ai facut tu pe pagina de facebook si aici se poate numi hartuire, dar in ingustimea mintii tale nu poti purta o discutie , asa ca eu renunt la incercarea de a-ti deschide mintea. Nu judeca, pentru a nu fi judecat…

  5. Nadia, renunta la incercarea de a-ti “deschide” mintea. Cat de trist, ai ratat o sansa unica, vei ramane cu mintea “ingusta” pentru totdeauna.

Leave a Reply

