Frustrarea de a fi II


Frustrarea de a fi II

Cat de triviala si superficiala este gandirea mediocrilor.

Daca critic pitipoancele, sunt frustrat sexual ca nu pot avea o fata asa buna cum sunt ele.Posibil si virgin.

Daca critic somerii din asociatiile studentesti, sunt frustrat ca am aplicat la vreuna/mai multe si am fost refuzat.

Daca critic persoanele care in timpul studentiei au fost bursiere, sunt frustrat ca nu am fost si eu, desi ala era visul meu.

Daca ii critic pe cocalarii pitecantropi care merg cu 100km/h prin oras cu masinile, sunt frustart ca nu am masina/ca nu am masina ca a lor.

Orice as critica, sunt frustrat pentru ca am niste lipsuri cu privire la categoria sociala respectiva.

De fapt, explicatia e atat de simpla: Frustrat, sunt. Dar nicidecum din motivele enuntate anterior, caci nu este cazul, niciodata nu a fost.

Cea mai mare (si singura) frustare a mea este ca trebuie sa traiesc printre acesti oameni. Este ca acesti oameni exista. Si ca respiratia este un reflex conditionat. Caci e singurul motiv care ii tine in viata.

One response to “Frustrarea de a fi II

  1. Pingback: frustrarea de a fi partea 69 | Idei si Subterfugii·

Leave a Reply

