Sex in trei, la camin


Atentie! Material cu continut ce poate fi considerat obscen.Daca ai peste 18 ani si doresti sa citesti, click pe Continue Reading

Sex in trei, la camin

Era duminca seara, atunci cand veneam din provincie, la camin. Pe atunci eram student si eram cazat in caminul LEU A al electronicii.
Era perioada aceea cand nu prea aveam mai nicio grija.
Ca de obicei, soseam cu trenul in Bucuresti, iar de la Gara de Nord, pana la camin, luam metroul.

In momentul in care m-am apropiat de bariere, o vad pe o tipa cu care avusesem de-a face in urma cu vreo 2 sau chiar aproape 3 ani, trecuta de compostor, dar cu fata inspre bariere, caci ii dadea cartela de acces unei colege de-a ei.
Ultima discutie cu ea o incheiasem intr-o nota destul de vulgara si neplacuta, pe o retea de socializare.Nu mai stiu din ce motiv ma enervase destul de tare, cred ca imi ignora mesajele, si am injurat-o.

Ce frumoasa se facuse.Ultima oara cand ma intalnisem cu ea, era clasa a 11-a la liceu, iar eu anul II de facultate.

Si ce perversa era. O cunoscusem pe Hi5 in perioada in care site-ul ala chiar oferea free sex. O avusesem de la prima intalnire. Sub pretextul de a servi niste clatite la iarba verde, mai mult ea m-a condus catre o zona izolata atunci cand ne-am cunoscut si am fost sa o iau cu masina tatalui.

Si stiu ca am tinut-o tot asa o perioada, pana a aflat ca am prietena, si pesemne individa dorea mai mult de la mine. Sau isi facuse si ea prieten, de aceea imi refuza avansurile ulterioare acestei perioade.

M-a ignorat total la metrou. Cred ca isi facuse ceva la par. Il lasase mult mai lung decat i-l stiam, dar era acelasi brunet inchis si lucios.
Tipa ailalta, era fix ca ea: aceeasi inaltime, aceeasi frizura, numai ca era blonda.

Odata ajunsi pe peron, am vazut ca e stanjenita in vreun fel de prezenta mea, caci se muta cu tipa ailalta in capatul celalalt al peronului: asteptau metroul la aceeasi magistrala, pentru aceeasi directie: Preciziei.

Am ignorat-o si eu, dar, cand observam cu privirea periferica faptul ca nu se uita in directia mea, ma uitam inspre ele. Mai ales inspre ea: la fel de “buna” ramasese. Mai mult, formele ii devenisera si mai voluptoase decat pe vremea cand era liceana.

Evident, la sosirea trenului, eram in vagoane diferite, asa ca mi-am luat gandul de la o mai admira.

Surpriza insa! La statia Politehnica, unde am coborat, au coborat si ele, caci ne-am intalnit la semafor, la Iuliu Maniu vs Vasile Milea.

Mi-am luat inima-n dinti si am salutat-o.
“-Buna, Cristina!”
“-Buna ”
Dintr-una intr-alta, prezentari de rigoare (imi facu cunostinta cu Isabela, prietena ei), aflai ca se duc in mall-ul Afi Palace Cotroceni, ca ambele sunt colege de grupa la facultatea de psihologie (care avea sediu tot in corpul LEU, unde il avea si facultatea de Electronica si Telecomunicatii)

I-am spus ca eu sunt in continuare student, la master acum, si ca locuiesc in caminul LEU A.

Ne-am luat ramas bun si asta a fost.

Imi dadusem insa seama dupa privire ca blonda ma place.Si mie imi placea. Era la fel de “buna” ca si Cristina.

Ajung in camin, despachetez, fac un dus si ma apus sa citesc ceva. Mai locuiam cu doi dobitoci in camera, unul de prin Bacau, iar altul nici nu mai stiu de unde era. Cert e ca niciunul nu venisera, urmand sa ajunga a doua zi.

Undeva destul de tarziu imi suna telefonul
“Cine o fi la ora asta?” ma intrebai, caci tipa cu care eram atunci era plecata intr-un training in Suedia.
Un numar care imi parea extrem de cunoscut ca si pozitionare a cifrelor componente era afisat pe display.
Raspund.
“-Heiiiii, ce faaaaci?” se auzi o voce strengareasca.Recunoscui imediat timbrul. Era chiar Cristina.
“Bineeee, citeam cevaaa” raspunsei eu in acelasi stil.

“Uite care e faza, nasol moment” foarte volubil incepu sa-mi explice
“Noi am fost in AFI pana acum si ne-am dus mai intai la KFC sa mancam ceva, apoi ne-am luat cu vorba la Azzurro Il Venetiano si uite ca s-a facut 11:20, si nu mai circula nimic”.
“Pai nu-i bai, veniti la mine ca si asa sunt singur in camera, si am 2 paturi libere”-Camerele din LEU A sunt de 3 locuri.
Pana la urma a trebuit sa cobor sa le astept la receptie, dar cand m am intalnit cu ele am realizat de ce nu erau in stare sa inteleaga cu ce lift trebie sa ajunga la etajul meu: la restaurant nu s-au luat numai cu vorba, ci cu un pahar de vorba.
Bausera destul de mult vin incat devenisera veracitate de-a dreptul. Spuneau vrute, si, mai ales nevrute, iar din ceea ce spuneau, dar si din privirea lor , realizam concupiscenta care le stapanise.

“Sa iau niste vin rosu?” le intrebai eu in timp ce intram la magazinul de la parterul caminului.

“Daaa, imi raspunsera in cor”

Nici nu am ajuns bine in camera, ca incepura sa se desfasoare.
Nu fu nevoie de mai mult de un pahar de vin de fiecare incat sa se debrace singure, nici macar nu mai era nevoie sa fac eu acest lucru.
“-Ce dor mi-a fost de p… ta” imi spuse Cristina in timp ce o pusei capra pe patul colegului meu. In tot acest timp Isabela imi mangaia fesele. Ce cur misto facuse Cristina, dadeam in ea cu toata forta, iar timpita tipa de nu mai stia de ea.
Eram la camin, asa ca nu numai ca nu ma deranja, dar imi si facea placere aceasta manifestare.
La un moment dat se prabusi patul: cedasera blanurile de lemn care sustineau salteaua.
Nici nu am avut timp sa ne amuzam de situatie, caci am aruncat instant salteaua pe podea, si am schimbat partenera de “monta”.
M-am suit peste Isabela in pozitia misionarului si am incercat sa o patrund, dar nu era suficient de lubrifiata, asa ca am tras-o de par pe Cristina pana i-am pozitionat gura in dreptul labiilor Isabelei.Nici nu a trebui sa ii spun ce sa faca, pentru ca a si inceput sa i-o linga.
Si am ramas si cu vaga impresie ca ele au mai facut asta si cu alta ocazie, caci Cristina ii cunostea toate punctele erogene ale colegei ei, dar si stia ce miscari sa faca.
In tot acest timp eu ii faceam cunnilingus Cristinei, care statea capra in timp ce continua sa ii faca acelasi lucru prietenei ei.
Mi s-a intarit de simteam ca imi explodeaza, asa ca am tras-o pe Cristina si am patruns-o dur pe Isabela. Scoase un tipat asa ascutit incat am crezut ca imi plezneste timpanul, asa ca am inceput sa ma misc atat de rapid in ea, incat am facut julituri de la frecarea genunchilor de saltea.
Curgeau toate apele de pe mine, in momentul in care am luat o mica pauza. Nu apucai sa respir bine caci simtii cum imi vara adanc limba pe gat.Era Cristina.
O luai in brate si i-am dat-o asa, in fata oglinzii de pe usa dulapului:era o oglinda de inaltimea unei persoane, ramasa probabil de la niste fete care statusera inainte in camera.
Ce priveliste.
Isabela intre timp servea vin, iar apoi se apropie de noi, si varsa din vinul rosul pe spatele Cristinei.
Vedeam in oglinda cum se scurge firicelul de vin pe spatele Critinei, pana intre fese. Apoi il simtii si eu, caci eram inca cu ea intr-ansa.
Nu imi amintesc, in afara de gemete si tipete, sa fi vorbit ceva, vreunul din noi.
Cand imi slabi erectia o lasai jos pe Cristina, si ma infipsei cu gura in tatele Isabelei: era mult mai dotata din punctul asta de vedere decat colega ei.
Am luat o perna de pe pat si am rezemat-o pe Isabela de geam, pe pervaz.Cu o mana o cuprinzei pe Cristina, si, in timp ce i-o trageam pe pervaz Isabelei, ii masam un san Cristinei cu mana pe care o cuprinsesem.
Aveam privirea incetosata, astfel incat incercai sa privesc pe geam.
De la etajul 10 vedeam intreg Bucurestiul, luminat in nuante galbui, in special.
Vedeam si masinile din intersectie si de pe bulevard.
Eram intr-o frenezie totala, dar ma simteam asa de bine.
Fara sa le intreb, am ramas cu impresia ca doar Isabela a avut orgasm.
Finalul nu a fost asa grozav, mi-am dat drumul destul de greu, cu putin “ajutor” din partea fetelor, pe linoleumul din camera.
Nu mai vazusem atata sperma sa iasa din mine de cand eram in liceu si nu avusesem activitate sexuala vreo 5 zile.
Fetele au ales sa doarma impreuna pe patul meu, cel de jos din cele doua suprapuse., iar eu am adormit pe salteaua de jos.
M-am trezit destul de devreme a doua zi, la 7 si ceva.
Nu mai era nimeni in camera, decat eu.
Usa de la baie deschisa, baia goala.
Or fi iesit sa fumeze pe hol.
Nimic.
Patul colegului era inca rupt, pe pervaz insa nu mai era perna.
Eram gol si hainele imi stateau aruncate pe patul de sus.
Nu cumva mi-am imaginat tot? Era doar un pahar de vin pe pervaz.Nu cumva am baut si am visat?

Peste cam o saptamana, in timp ce faceam curatenie in camera, am gasit sub patul meu o esarfa rupta.

La cateva zile distanta, vad pe Facebook o poza dintr-un club cu Cristina, facuta in urma cu ceva vreme.Purta acea esarfa…

—–
*Disclaimer: Intreaga povestire este de domeniul fictivului, orice asemanare cu personaje sau locuri reale este pur intamplatoare.

11 responses to “Sex in trei, la camin

  1. Inca o postare spectaculoasa, desi, ma asteptam la un altfel de final de poveste.
    Am ramas placut surprinsa de personajele feminine.

  2. Tu nu ai limita, niciodata nu ai avut.
    Cineva v-a trbui sa iti puna capac, pentru ca ti-ai permis cam multe

    • Cineva “v-a” trebui sa repete ciclul primar de scoala.
      Tot acel cineva va trebui sa se obisnuiasca cu faptul ca prietena lui e o curva penala.
      Si tot acel cineva ar trebui sa treaca pe la un control la dermato-venerice.
      Parol!

Leave a Reply

