Arta de a scrie si arta de a deranja


Ce nu pot sa ii sufar pe indivizii speciei umane care tin musai sa ma deranjeze atunci cand scriu.
Care vor sa ma intrebe sa sa imi spuna ceva.Sau orice alta actiune care ma scoate din starea de tastat frenetic.Pentru ca eu compun. Sunt compozitor de texte. Ca am talent. Am si o cultura vasta, am si citit mult, si am si talent la scris.
Si vreau sa las posteritatii operele mele, intr-o baza de date SQL de pe serverele Facebook sau WordPress.
Si vin imbecilii astia (ori cand sunt la birou, ori cand sunt la una sau alta acasa), si cand vad ca tastez, ca scriu ceva, tin musai sa ma intrebe cate ceva. Chiar daca acel ceva m-ar putea interesa, gen: “Cand mananci?!” sau “Ce vrei sa facem?” in caz ca sunt la vreouna sau vreoalta acasa.
Cat timp se aud tastele, taci in mortii ma-tii. Ca eu fac arta aici.
Leave a Reply

