I love the ’90s


Da, deci, ca sa fiu succint.No Mercy, Snap, London Beat, C&C Music Factory, Fragma, Ice MC, Culture Beat şi Robin S, dar şi Delia şi Animal X vor cânta în cadrul evenimentului “I Love the 90s!”, care se va desfăşura pe 21 decembrie, de la ora 19.30, la Sala Polivalentă din Bucureşti.

i love the 90s idei si subterfugii

Evenimentul insa, din pacate, dar si din fericire(pentru mine, acest aspect a fost ca am putut sta pe unde am vrut si am avut spatiu sa ma desfasor) nu a fost exact ca in descrierea sau afisul de mai jos.

Nu s-au vandut decat jumatate din bilete, sau nici macar atat(asa am estimat eu dintr-o analiza vizuala in sala), prin urmare, cred ca acesta este motivul pentru care nu au concertat decat No Mercy, Snap, C&C Music Factory şi Robin S.Iar cei care au lipsit au fost:London Beat,Fragma, Ice MC, Culture Beat.
Prezentator nu a mai fost George Vintila, ci pseudomascariciul de ala care a prezentat Bingo, cum ii zice…ca am un lapsus..asa, Mihai Mitoseru.Nu imi place deloc de el, dar macar a incercat sa fie ok.

Dovada ca ICE MC trebuia sa vina:

Evenimentul a inceput cu o ora intarziere, iar papitoii de la Animal X au cantat cateva piese mai vechi de ale lor, dar in varianta Rock.Total penibili.Nimeni nu i-a aplaudat, nimeni nu s-a miscat pe melodiile lor.
A urmat, dupa o pauza destul de lunga in care a mixat Dj Adrianoo (sau ceva de genul-a mixat bine toata seara, intre trupe) Delia, care, din fericire, a cantat vreo 10 minute niste remixuri penibile, si apoi s-a carat (slava Domnului).

De aici a inceput cu adevarat partea frumoasa a concertului.

C&C Music factory au facut show, Freedom Williams intrandu-si foarte bine in piele.Nu stiu cine era tipa care concerta cu el, dar se vedea ca nu avea voce si ca facea playback, dar era constienta de lucrul asta asa ca un necunoscator nu ar fi sesizat.

Robin S a demonstrat ca are o voce extraordinara, pe care si-o pastreaza si acum. A cantat totul live, in ciuda faptului ca sufera de astm.

Ca sa concluzionez, nicio trupa nu a fost in formula originala, au fost ajutati de playback, in mare.
Dar a fost frumos, au fost misto si mixajele din pauzele dintre trupe.A fost atmosfera de anii 90.

Trist este ca lumea nu mai stie ce e aia calitate, ca s-a manelizat total. O degradare sociala care se reflecta si la nivel al preferintelor muzicale, ceea ce era si de asteptat.

Nu stiu cine si-a batut joc de Penny Ford, voce initiala SNAP, care ne-a spus ca ii place Salam si Guta.Probabil unul din organizatori a indus-o in eroare.A fost un moment neplacut, unul dintre momentele in care mi-a venit sa le dau la muie organizatorilor care au facut orice altceva decat organizare. Cred ca, cel putin in partea de inceput al concertului, pana si un bal al bobocilor de la un liceu cu copii cu sindromul Down ar fi fost mai profesionist organizat.

Mai jos clipuri cu cele mai frumoase momente din concert.
Pe toate le gasiti pe canalul de youtube Idei si Subterfugii.

Nu le-am filmat eu, ci unul dintre colaboratorii publicatiei idei si subterfugii, cu telefonul meu, persoana mea fiind ocupata cu dansul.



cei-mai-tari-din-anii-90-in-acelasi-concert-

3 responses to “I love the ’90s

  1. Si eu am participat la acest eveniment. A fost frumos, dar bataia de joc a organizatorilor nu vreau sa ramana nesanctionata. Asa ca eu le voi cere returnarea partiala a valorii biletului. Nu a fost corect sa ne spuna ca vor fi 8 trupe si s-au prezentat jumatate. Cat priveste scuza (primita de la ei) ca nu s-au vandut suficiente bilete este FIX problema lor (incompetenta, dezinteresul, neputinta de a promova acest concert).

  2. epic frate…. gen cei 4 apostoli erau 3 .. luka si matei… eu nu platesc intrarea .. dau spaga.. sintem in ro-mania.. totusi nu uita

Leave a Reply

